تبیان، دستیار زندگی
سر پرسپولیس را بریدند با ناداوری سه امتیاز را از دست دادیم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس كه از قضاوت هدایت‌الله مبینی در دیدار تیمش برابر ابومسلم خراسان به شدت گله‌مند بود گفت: سر ما را بریدند و دو امتیاز را از ما گرفتند. علی پ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی پروین پس از دیدار با ابومسلم چه گفت

سر پرسپولیس را بریدند
با ناداوری سه امتیاز را از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس كه از قضاوت هدایت‌الله مبینی در دیدار تیمش برابر ابومسلم خراسان به شدت گله‌مند بود گفت: سر ما را بریدند و دو امتیاز را از ما گرفتند.

علی پروین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داور در نیمه‌ی اول قضاوت خوبی داشت ولی در نیمه‌ی دوم ورق برگشت و مبینی قضاوتی نامطلوبی ارایه كرد.

وی خاطرنشان كرد: داوری كه نمی‌دانست چه كسی مرتكب خطا شده است و به چه كسی باید كارت نشان دهد نمی‌تواند قاضی منصفی برای فوتبال باشد. گل ابومسلم درست نبود و داور به اشتباه آن را گل اعلام كرد.

پروین تاكید كرد: در این بازی سر ما را بریدند و به راحتی امتیازاتی كه می‌توانست برای ما باشد را از ما گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای مصاحبه‌اش با خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این‌كه چرا به طور شفاف به سوالات خبرنگاران پس از بازی پاسخ نمی‌دهید؟ گفت: تلویزیون و مطبوعات میانه‌ی ما را به هم می‌زنند و ما را به دعوا می‌اندازند. پس از پایان بازی شرایط روحی برای كادر فنی مناسب نیست ولی دوربین‌های تلویزیون و خبرنگاران با هجوم به سوی مربیان از آنها سوالاتی را می‌پرسند كه این موضوع شاید به دلیل عصبانیت مربیان در آینده مشكلاتی را ایجاد كند.