تبیان، دستیار زندگی
شهید قندی تنها به فكر دفاع كردن بود خیلی خوب نبودیم سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی تیمش و صدرنشینی در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: متاسفانه تیم‌های كه برابر استقلال ظاهر می‌شوند تنها به فكر دفاع و كسب حداق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیر قلعه نویی در جمع خبرنگاران گفت:

شهید قندی تنها به فكر دفاع كردن بود
خیلی خوب نبودیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی تیمش و صدرنشینی در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: متاسفانه تیم‌های كه برابر استقلال ظاهر می‌شوند تنها به فكر دفاع و كسب حداقل امتیاز هستند.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی در جمع خبرنگاران اظهار كرد: بازیكنان ما زحمت فراوانی را متحمل شده‌اند و فشار‌های همه جانبه‌های را از جناح‌های مختلف بر روی دروازه تیم قندی ایجاد كرده‌اند اما تنها ما موفق شدهایم با یك گل این تیم را شكست دهیم.

وی افزود: هرچند كه می‌پذیرم در این دیدار آنطور كه باید خوب بازی نكردیم اما دفاع چند لایه وزیر توب زدن های بازیكنان قندی اجازه‌ی بازی سازی بیشتر را از ما سلب كرد. اما هرچه بود موفق شدیم در دقایق پایانی سه امتیاز این دیدار حساس را كسب كرده و صدر نشین لیگ برتر شویم.

قلعه نویی درباره تیم شهید قندی اظهار كرد: آنها تنها به فكر دفاع بودند و برنامه‌های به غیر از دفاع كردن در دستور كار آنها قرار نداشت.