تبیان، دستیار زندگی
الساندرو دل پیرو قصد دارد تا به ثمر رساندن دویست گل برای یوونتوس در سری A در جمع راه راه پوشان باقی بماند .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسطوره جاودانه می شود

الساندرو دل پیرو

الساندرو دل پیرو قصد دارد تا به ثمر رساندن دویست گل برای یوونتوس در سری A در جمع راه راه پوشان باقی بماند.

به نقل از ایسنا، تیم فوتبال یوونتوس در هفته‌ی نهم رقایت‌های سری A در ورزشگاه سن سیرو میهمان روسونری بود و در پایان با نتیجه‌ی 2 بر یك از سد حریف قدرتمند خود گذشت.

الساندرو دل پیرو در این دیدار تعداد گل‌هایش در تیم یوونتوس را به عدد 179 رساند و لقب بهترین گلزن تاریخ باشگاه یوونتوس را به خود اختصاص داد. پیش از این "جیامپرو بونی پرتی" با 178 گل این ركورد را در اختیار داشت.

الساندرو دل پیرو كه هفته ‌آینده 36 ساله خواهد شد، درباره‌ی عملكردش در یوونتوس عنوان كرد: اكنون هدف من این است كه 200 گل برای تیمم به ثمر برسانم. یك بازیكن حرفه‌ای همیشه باید برای خودش اهداف جدیدی تعیین كند تا بتواند موفق باشد. زمانی كه بازی را می بریم و تیم جشن می گیرد در تاریخ به یاد ماندنی می شود. البته پیروزی همیشه 3 امتیاز دارد، اما برد مقابل میلان در ورزشگاه خودش طعم و مزه‌ی دیگری دارد.

الساندرو دل پیرو

دل پیرو درباره‌ی عملكردش مقابل میلان گفت: از این كه به میدان رفتم و گل زدم خیلی خوشحالم، اما می‌خواهم باز هم رو به جلو حركت كنم. با توجه به رابطه‌ی خوبی كه با باشگاه دارم، می خواهم درباره‌ی قراردادم صحبت كنم. البته هیچ عجله‌ای نیست و این كار را با آرامش و خونسردی انجام خواهم داد.

الساندرو دل پیرو از سال 1993 در یوونتوس فوتبالش را آغاز كرد و تاكنون در 558 بازی برای راه راه پوشان به میدان رفته و 201 بار موفق به گلزنی شده كه 179 تای آن در سری A بوده است. دل پیرو یكی از بازیكنان وفادار و محبوب تیفوسی‌ها است كه حتی زمانی كه یوونتوس به دلیل رسوایی مالی موسوم به كالچوپولی به سری B سقوط كرد، از این تیم جدا نشد.

گروه ورزشی تبیان