تبیان، دستیار زندگی
روز گذشته برخی ازمنابع خبری از صدور قطعی حكم اعدام ع- الف، بازیكن سابق استقلال كه مدتی قبل به دلیل كشف مقدار قابل توجهی مواد مخدر در منزلش دستگیر شده بود خبر دادند .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حكم اعدام ع- الف صادرشد؟

علی اکبریان

روز گذشته برخی ازمنابع خبری از صدور قطعی حكم اعدام ع- الف، بازیكن سابق استقلال كه مدتی قبل به دلیل كشف مقدار قابل توجهی مواد مخدر در منزلش دستگیر شده بود خبر دادند.

به نوشته تهران امروز ، در این گزارش از قول یكی از بازیكنان پرسپولیس آمده است: « آنطور كه من شنیدم حكم اعدام ع-الف صادر شده و متاسفانه به زودی اجرا خواهد شد.»

یكی از كارشناسان حقوقی فوتبال درباره احتمال صدور این حكم می‌گوید:« متاسفانه مطالبی كه برخی از نشریات ورزشی در حمایت از بازیكن سابق استقلال ‌نوشتند به نوعی به ضرر او تمام شد. به هر حال از این مطالب شائبه دخالت در كار قوه قضائیه و تحت‌تاثیر قرار دادن قاضی استنباط می‌شد.»

در این میان ستار همدانی، بازیكن سابق استقلال كه به نظر می‌رسد طی ماه‌های اخیر ارتباطات زیادی به همبازی دربندش داشته، تمام اخبار منتشرشده را شایعه می‌داند. او دراین‌باره می‌گوید:« این خبرها دروغ و شایعه‌ای بیش نیست. شما هم می‌توانید خبر بدهید همان سایتی كه خبر صدور حكم اعدام ع-الف را داده، تعلیق شده است.

اصلا هنوز دادگاه علی تشكیل نشده و در نتیجه حكمی هم صادر نشده است. مطمئن باشید من اولین كسی هستم كه درباره این موضوع باخبر می‌شود. با اطمینان می‌گویم كه همه اینها شایعه و كذب است و از خبرنگاران می‌خواهم چنین اخباری را پوشش ندهند. ما نمی‌خواستیم و نمی خواهیم این موضوع رسانه‌ای شود و از رسانه‌ها می خواهیم به این بحث كمتر بپردازند.»

...... و این بار علی اکبریان

گروه ورزشی تبیان