تبیان، دستیار زندگی
درحساس‌ترین دیدار این هفته تیم فوتبال پرسپولیس در مشهد میهمان ابومسلم خراسان بود و علیرغم تلاش‌ بازیكنان این تیم برای دستیابی به سه امتیاز، برابر میزبان متوقف شد. تیم فوتبال پرسپولیس كه پس از شكست ملوان در هفته‌ی یازدهم رقاب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی پرسپولیس دررعب و,وحشت گم شد

درحساس‌ترین دیدار این هفته تیم فوتبال پرسپولیس در مشهد میهمان ابومسلم خراسان بود و علیرغم تلاش‌ بازیكنان این تیم برای دستیابی به سه امتیاز، برابر میزبان متوقف شد.

تیم فوتبال پرسپولیس كه پس از شكست ملوان در هفته‌ی یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگیزه‌ی زیادی برای ادامه‌ی روند رو به رشد خود داشت با انجام یك بازی هجومی در برابر ابومسلم توانست در دقیقه‌ی سی و دو با ضربه‌ی علی انصاریان به گل برتری دست یابد اما حملات بی‌شمار سیاه‌پوشان ابومسلم نیز كه به دنبال كسب امتیاز در خانه بودند موجب شد این تیم در دقیقه‌ی 68 با گل مشكوك عبدالله شاه حسینی به تساوی دست یابد.

گل شاه حسینی در حالی به ثمر رسید كه به نظر می‌رسید بازیكن تیم پرسپولیس در بیرون از خط دروازه مانع ورود ضربه‌ی وی به درون دروازه شده است اما هدایت الله ممبینی داور این دیدار گل را پذیرفت و این امر موجب اعتراض شدید كادر فنی پرسپولیس شد تا در نهایت ناصر ابراهیمی به دلیل این اعتراضات در اواخر بازی از نیمكت پرسپولیس اخراج شد.

حاشیه‌های دیدار ابومسلم ـ پرسپولیس

كمك داور اول مصدوم شد!

دیدار تیم‌های فوتبال ابومسلم و پرسپولیس كه با تساوی یك بر یك به پایان رسید، با حاشیه‌های فراوانی روبرو بود.

به علت قرار گرفتن بازیكنان ذخیره پرسپولیس در نیمكت ذخیره سمت راست جایگاه ویژه، تماشاگران پرسپولیس به دلیل نزدیكی با نیمكت بازیكنان تیم خودی جای خود را با تماشاگران ابومسلم در طرف دیگر جایگاه ویژه عوض كردند.

** این بازی كه قرار بود راس ساعت 14:15 شروع شود 10 دقیقه زودتر از زمان مقرر در ساعت 14:5 دقیقه آغاز شد.

**رضا جباری بازیكن تیم ابومسلم ایران خودرو و بازیكن سابق تیم پرسپولیس با اهدا دسته گل به مسوولین تیم سابق خود، از آنها رخصت گرفت.

** عبدالله شاه حسینی، یونس گرایلی و مجید نور محمدی بازیكنان سابق شموشك نوشهر نیز به سمت مربی سابق خود ناصر ابراهیمی رفتند و از وی رخصت گرفتند.

**سردار كریم ملاحی و ناصر شهسواری اعضای هیات مدیره باشگاه ابومسلم در بین تماشاگران بازی را تماشا كردند.

**محمود خوردبین به دوربین صدا و سیما به دلیل حضور در مقابل نیمكت پرسپولیس اعتراض كرد.

**لیدر تماشاگران پرسپولیس كه از تهران همراه این تیم به مشهد سفر كرده بود با یك نفر از مسوولین ابومسلم و ماموران نیروی انتظامی درگیر شد.

**علی علیزاده بازیكن پرسپولیس به علت سه اخطاره بودن از روی سكوی تماشاگران نظاره‌گر بازی بود.

**در دقیقه‌ی 14 نیمه دوم دیدار ابومسلم ـ پرسپولیس در پی خطایی كه بر روی محمدرضا خلعتبری بازیكن ابومسلم صورت گرفت ابومسلم صاحب ضربه كاشته شد كه با ارسال توپ، سید محمد حسینی در حالتی مشكوك به هند توپ ارسالی را وارد دروازه پرسپولیس كرد.

**بعد از به ثمر رسیدن گل، هدایت ممبینی داور مسابقه این گل را قبول كرد ولی كمك داور اول بازی حسین نجاتی گل را به دلیل هند بودن مردود اعلام كرد.

**اكبر میثاقیان مربی تیم ابومسلم در پی مردود اعلام شدن گل با حالت اعتراض به سمت داور ‌رفت كه بازیكنان ذخیره تیم ابومسلم از نزدیك شدن میثاقیان به داور بازی ممانعت كردند.

**تماشاگران معترض ابومسلمی با سنگ پرانی به كمك داور اول بازی وی را مصدوم كردند.

**بازی پس از 5 دقیقه وقفه مجدد شروع شد و كمك داور اول بازی با سر بانداژ شده به كار خود ادامه داد.

**ناصر ابراهیمی به دلیل اعتراض به داور در وقت‌های اضافه، از بازی اخراج شد.