تبیان، دستیار زندگی
از این بابت من و هم تیمی هایم مسئولیت سنگین تری در این بازی ها داریم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پر افتخارترین تیم اعزامی هستیم

کرمی

بخش ورزشی- کاپیتان تیم ملی تکواندو ضمن بیان اینکه تکواندو پرافتخارترین تیم کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی است، گفت: از این بابت من و هم تیمی هایم مسئولیت سنگین تری در این بازی ها داریم.

یوسف کرمی درگفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در کاروان اعزامی به شانزدهمین دوره بازی‎های آسیایی تیم‎ها و ورزشکاران پرافتخار زیادی هستند اما افتخارات هیچ یک به اندازه تکواندو نیست.

وی با تاکید بر اینکه از نظر عملکردهای انجام شده در دوره‌های پیشین بازی‎های آسیای تکواندو پرافتخارترین تیم اعزامی به گوانگجو است، ادامه داد: مردم از تیم پرافتخار چیزی جز افتخار آفرینی دوباره نمی‌خواهند. از این بابت خوشحالم اگر چه مسئولیت من و دیگر هم تیمی هایم را سنگین کرده است.

دارنده مدال طلا بازی‌های آسیایی 2006 دوحه قطر خاطرنشان کرد: برای سومین ‌بار است که آماده حضور در بازی های آسیایی می‌شوم اما این بار مصمم تر از همیشه هستم چون می‌خواهم تا آنجا که می‌توانم برای پاسخگویی به انتظارات تلاش کنم.

کرمی کاروان اعزامی به گوانگجو را کاروانی جوان خواند و گفت: به نظر می‌رسد چهره های باتجربه کمی در کاروان هستند. این خوب است البته از این نظر که می‎توان از بازیکنان جوان اعزامی به گوانگجو به عنوانی نمایندگانی با تجربه در بازی های المپیک 2012 لندن استفاده کرد.

منبع:مهر

تنظیم:سعیدآقازاده