تبیان، دستیار زندگی
دولت انگلستان با پشتوانه‌ی گوردون براون، وزیر دارایی این كشور، از پیشنهاد میزبانی جام جهانی 2018 حمایت كرد. هدف دولت انگلستان از انجام دور نخست مذاكرات با فدراسیون فوتبال (FA) سنجش میزان توانایی این كشور برای میزبانی جام جها...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمایت دولت انگلستان برای گرفتن میزبانی جام جهانی 2018


دولت انگلستان با پشتوانه‌ی گوردون براون، وزیر دارایی این كشور، از پیشنهاد میزبانی جام جهانی 2018 حمایت كرد.

هدف دولت انگلستان از انجام دور نخست مذاكرات با فدراسیون فوتبال (FA) سنجش میزان توانایی این كشور برای میزبانی جام جهانی بود.

وزیر خزانه‌داری حس می‌كند، انگلستان می‌تواند از موفقیت به دست آمده در گرفتن میزبانی المپیك 2012 درس بگیرد و برای جام جهانی 2018 آماده شود:« مردم فكر می‌كنند روز موعود برای انگلستان فرا رسیده است. باور دارم كسب میزبانی المپیك ما را برای دادن پیشنهاد جام جهانی فوتبال در جایگاه بهتری قرار می‌دهد.»

جام جهانی 2006 در آلمان، 2010 در آفریقای جنوبی و 2014 (به احتمال زیاد) در برزیل، فرصت را در اختیار انگلستان قرار می‌دهد تا پس از 1966 بار دیگر افتخار میزبانی این بازی‌ها را از آن خود كنند.

برایان بارویك رییس اجرایی FA گفت:« پیشنهاد میزبانی جام جهانی به حمایت دولت بستگی دارد. اگر شانس میزبانی 2018 به اروپا داده شود ما خیلی جدی روی پیشنهادمان كار می‌كنیم.»