تبیان، دستیار زندگی
بازی‌ها سخت است، اما تیم ما هم تیم بدی نیست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدال فوتبال خوش رنگ تر است

غلامحسین پیروانی

بخش ورزشی- تیم فوتبال امید ایران امیدوار است به جای تیم‌های نوجوانان و جوانان بتواند در رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی موفق باشد.

غلام‌حسین پیروانی در گفت‌وگو‌ اظهار کرد: اکنون مدت زیادی است که بازیکنان ما در اردو در کنار هم تمرین می‌کنند. بازی‌های تدارکاتی خوبی هم داشته‌ایم. اگرچه کم، اما خوب بوده است و امیدواریم با این شرایط نتیجه خوبی در بازی‌های آسیایی کسب کنیم.

وی با اشاره به بازیکنان تیم ملی از جمله 3 بازیکن بزرگسال این تیم ادامه داد: رضایی، رحمتی و حسینی به عنوان سه بازیکن بزرگسال ما هستند که به طور حتم در بازی‌های آسیایی کنار ما خواهند بود. بازیکنان خوب دیگری هم مانند کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی در ترکیب تیم هستند که امیدواریم بدون کم و کاست در گوانگ‌جو حاضر شویم. تاکنون ما همه تلاش‌مان را برای تیم انجام داده‌ و آنچه در توان‌مان بوده را گذارده‌ایم. امیدواریم خدا هم کمک کند تا در گوانگ‌جو موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در مورد پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم ایران در گوانگ‌جو گفت: واقعا پیش‌بینی سخت است. همه حریفان خوب هستند. همین طور که ما زحمت کشیده‌ایم، آنها هم کشیده‌اند. با این حال می‌رویم که نتیجه خوبی را کسب کنیم. درست است که کاروان ایران حداقل 50 مدال در بازی‌های آسیایی کسب می‌کند، اما مدال فوتبال می‌تواند خوش‌رنگ‌تر از همه مدال‌ها باشد. بازی‌ها سخت است، اما تیم ما هم تیم بدی نیست.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف تیم‌های نوجوانان و جوانان در رقابت‌های آسیایی یادآور شد: نسبت به نتیجه تیم‌های پایه متاسفم. واقعا دلم سوخت. با این تدارکاتی که داشتند، این گونه نتیجه گرفتند. امیدوارم با تلاش‌هایی که ما انجام داده‌ایم، ناکامی‌ها جبران شود. این مساله زمانی محقق می‌شود که با همه توان و همه بازیکنان‌مان به گوانگ‌جو برویم. شما توجه کنید در مدت زمان گذشته تنها با نیمی از تیم تمرین کرده‌ایم و این مساله مشکل‌ساز است. با این حال خیلی امیدوارم که با دعای خیر مردم با دستی پر از بازی‌های آسیایی بازگردیم.

منبع:ایسنا

تنظیم:سعیدآقازاده