تبیان، دستیار زندگی
سلتیک 3 - گلاسکورزنجرز داربی اسکاتلند به سود سبزها تیم فوتبال سلتیک در یک بازی حساس و در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل گلاسکو به برتری دست یافت. به گزارش گروه فوتبال جهان ایپنا این بازی حساس شنبه شب در ورزشگاه سلتیک پارک سهر گلا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آسمان اروپا آبی واناری رنگ شد


سلتیک 3 - گلاسکورزنجرز

داربی اسکاتلند به سود سبزها

تیم فوتبال سلتیک در یک بازی حساس و در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل گلاسکو به برتری دست یافت.

به گزارش گروه فوتبال جهان ایپنا این بازی حساس شنبه شب در ورزشگاه سلتیک پارک سهر گلاسکو برگزار شد و تیم سبزپوش داربی حساس اسکاتلند را با نتیجه سه بر صفر به پایان رساند.هارتسون ، گلده و مک گدی گل های تیم میزبان را در این بازی به ثمر رساندند.

پیروزی ارزشمند آرسنال

ونگر به مورینیو نزدیک شد

تیم فوتبال آرسنال در ادامه رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل ویگان به برتری دست یافت تا یک قدم دیگر به صدر جدول نزدیک شود.

آرسنال با نتیجه سه بر دو در برابر میزبان خود به برتری دست یافت و با مجموع 23 امتیاز در مکان سوم جدول قرار گرفت.

ون برسی در دقیقه 11 گل اول توپچی ها را به ثمر رساند و آنری در دقایق 21 و 41 گل های بعدی را وارد دروازه ویگان کرد.

در شبی که مادرید سقوط کرد

جوجه اردک تماشایی بود

شنبه شب برنابئو تلخ ترین ساعات خودش را می گذراند زمانی که مردان کاتالونیا در برابر هزاران مادریدی متعصب جولان می دادند و رئال محبوب آنها را تحقیر می کردند.

بارسا حریف سنتی را در قلب مادرید شکست داد و جوجه اردک زشت برزیلی میلیاردها چشم بیننده را در سراسر جهان به وجد آورد.

به گزارش گروه فوتبال جهان ایپنا دیدار حساس تیم های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید اسپانیا با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میهمان پایان یافت.

اتوئو در دقیقه 15 این بازی برای اولین بار دروازه رئال را باز کرد و نیمه اول به همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم رونالدینیو جادوگر توانای بارسا دو گل زیبا به ثمر رساند و حرکات او حتی تماشاگران مادریدی را هم به وجد آورد تا جایی که او را بارها مورد تشویق قرار دادند.

کاپلو رم را به آتش کشید

جدال حساس تیم های آ اس رم و یوونتوس ایتالیا در آغاز هفته دوازدهم رقابت های سری A با پیروزی پر گل شاگردان کاپلو به پایان رسید و سرخپوشان در برابر مربی اسبق خود به سختی شکست خوردند.

به گزارش گروه فوتبال جهان ایپنا این بازی در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار شد و یوونتوس با پیروزی چهار بر یک جایگاه خودش را در صدر جدول حفظ کرد.

ندود در دقیقه 45 اولین گل یووه را به ثمر رساند و ابراهیموویچ در دقیقه 56 حساب کار را دو بر صفر کرد. ترزه گه در دقایق 58 و 61 دو گل دیگر را برای یووه به ثمر رساند و در دقیقه 65 تنها گل تیم میزبان از روی نقطه پنالتی و توسط توتی به ثمر رسید.