تبیان، دستیار زندگی
پرسپولیس را دوست دارم، شك نكنید می‌بریم و فرار می‌كنیم از ماندن پشیمان نیستم، عاشق ابومسلمم جزو شش تیم اول خواهیم شد سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان بر شكست تیم پرسپولیس تاكید كرد. اكبر میثاقیان در این رابطه گفت: ما به امت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صحبتهای میثاقیان پیش از دیدار با پرسپولیس

پرسپولیس را دوست دارم، شك نكنید می‌بریم و فرار می‌كنیم
از ماندن پشیمان نیستم، عاشق ابومسلمم
جزو شش تیم اول خواهیم شد


سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان بر شكست تیم پرسپولیس تاكید كرد.

اكبر میثاقیان در این رابطه گفت: ما به امتیاز پیروزی مقابل پرسپولیس نیاز داریم؛ شك نكنید كه پرسپولیس را در مشهد می‌بریم. ابومسلم با این پیروزی شخصیت می‌گیرد. مطمئن باشید این سه امتیاز آغاز فرار ما از انتهای جدول خواهد بود. با حمایت تماشاگرانمان، تلاش مضاعف بچه‌ها و همدلی ایجاد شده در تیم، صدردرصد پرسپولیس را خواهیم برد.

وی با بیان این كه پرسپولیس تیم مردمی است گفت: من هم پرسپولیس را دوست دارم، زیرا پرسپولیس و استقلال باعث رونق فوتبال ما می‌شوند، بنابراین باید در همه حال حمایت شوند؛ ولی، ما به امتیاز این دیدار نیاز داریم.

میثاقیان به حضور رضا جباری در مقابل تیم سابق خود اشاره كرد و گفت: جباری روز به روز بهتر می‌شود و این به نفع ما است.

وی با اشاره به مهاجمان تیم ادامه داد: مهاجمان تیم هنوز با هم هماهنگ نشده‌اند، ابومسلم هافبك‌های خوبی همچون ‌حسین بادامكی و آندرانیك تیموریان دارد.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان در خصوص حضور این تیم در انتهای جدول لیگ برتر گفت: شخصیت ابومسلم انتهای جدول نیست؛ ولی، این موضوع روی روحیه‌ی بازیكنان تیم تاثیرگذار است. تجربه‌ی انتهای جدول بودن را نداشتم، این تجربه‌ی سختی است؛ ولی، قول‌می‌دهم جزء شش تیم اول جدول رده‌بندی لیگ برتر شویم.

وی در خصوص شایعات تعویض خود به خبرنگار ورزشی ایسنا گفت: هیچ توجهی به شایعات نمی‌كنم، ضمن این كه بازیكنان نشان داده‌اند كه این شایعات در كارشان تاثیر گذار نیست. از ماندن در ابومسلم پشیمان نسیتم، چرا كه عاشق این تیم هستم.

میثاقیان با بیان این مطلب كه مردم من را اكبر میثاقیان كردند گفت: از این كه در انتهای جدول قرار داریم، شرمنده‌ی هواداران ابومسلم هستم.

وی به خراب كردن پنالتی توسط بازیكنان تیمش در این فصل اشاره كرد و گفت: غیر ممكن است دیگر پنالتی خراب كنیم.

سرمربی ابومسلم خراسان در خصوص داوری‌های این فصل گفت: اشتباهات داوری در این فصل به ضرر ما تمام شد.

وی به حضور تیم ملی فوتبال ایران، در جام جهانی اشاره كرد و گفت: این موضوع باعث جذابیت بیشتر بازی‌های لیگ شده، به طوری كه پیروزی در این دوره از مسابقات سخت‌تر شده است.

میثاقیان در ادامه‌ی گفت‌وگوی خود با ایسنا، با بیان این مطلب كه برانكو برای فوتبال ما زحمت‌های زیادی كشیده است اظهار كرد: برانكو باید كار خود را ادامه دهد؛ ولی، تجدید نظر در افكار او امری ضروری است، او باید با مربیان لیگ مشورت كند و آنها را به كار ببنندد؛ ولی، موضوع مهم این است كه مربیگری كاری فردی است نه گروهی. شرایط جام‌جهانی با بازی‌های دوستانه تفاوت دارد، همه برای پیشرفت تلاش می‌كنند و بی‌تردید در جام‌جهانی حریفان مقابل ما كار مشكلی دارند.