تبیان، دستیار زندگی
العالم خبر داد: بر اساس نظرسنجی موسسه آلمانی - یهودی ماگرموشت، رژیم صهیونیستی در راس منفورین جهان قرار دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رژیم صهیونیستی در جهان اول شد!

بخش سیاسی- العالم خبر داد: بر اساس نظرسنجی موسسه آلمانی - یهودی " ماگرموشت"، رژیم صهیونیستی در راس منفورین جهان قرار دارد.

اسرائیل

به گزارش سرویس بین‌الملل شبکه ایران به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، موسسه آلمانی ـ یهودی ماگرموشت اعلام کرد: بر اساس یک نظرسنجی،‌ رژیم صهیونیستی در زمینه نامطلوب‌ترین و منفورترین‌ها،‌ نخستین جایگاه را در جهان دارد.

این در حالی‌ست که رسانه‌های آمریکایی همواره رژیم صهیونیستی را مورد حمایت قرار داده‌اند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی 81 درصد از شرکت‌کنندگان اسراییلی ساکن سرزمین‌های اشغالی معتقدند که وجهه این رژیم در جهان منفی، 15 درصد از شرکت‌کنندگان نیز معتقدند چهره صهیونیست‌ها مثبت است و چهار درصد هم نظری نداده‌اند.

این نظرسنجی به روش مصاحبه تلفنی با هزار و 200 بزرگسال اسراییلی در ماه سپتامبر 2010( مهرماه 89) انجام و نتایج آن در 22 اکتبر 2010( 30 مهرماه 89) منتشر شده است.

رژیم صهیونیستی علاوه بر اشغال سرزمین‌های ملت فلسطین همواره جنایات ضد بشری خود را علیه این ملت مظلوم ادامه می‌دهد و با استفاده از عملیات نظامی و محاصره درصدد مقابله با آرمان ملت فلسطین است. این اقدام صهیونیست‌ها در شرایطی صورت می‌گیرد که سران کاخ سفید و برخی کشورهای اروپایی از تل آویو حمایت می‌کنند.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور