تبیان، دستیار زندگی
مرکز آموزش الکترونیکی تبیان ارائه دهنده دوره های آموزش الکترونیکی، دوره های آموزش مجازی، دوره های یادگیری الکترونیکی، دوره های آموزش راه دور، دوره های آموزش آنلاین، دوره های آموزش اینترنتی و سایر دوره های آموزشی اکترونیکی می‌باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیریت و برگزاری دوره های مجازی

مدیریت و برگزاری دوره های مجازی

دفتر آموزش الکترونیکی تبیان همزمان با هدف اصلی خود که تحقیق و توسعه سامانه های آموزش الکترونیکی می باشد، دوره های مجازی مورد نیاز جامعه را با همکاری برخی سازمان‌ها اجرا می کند. در حال حاضر دوره‌های مجازی تبیان در قالب 10 دپارتمان شامل 42 دوره از طریق سایت قابل دسترس می‌باشد و کاربران می توانند در صورت داشتن شرایط ثبت‌نام، در هر یک از دوره‌های مورد نظر خود ثبت نام کنند. این دوره‌ها با موضوعات مختلف برای گروه های سنی مختلف قابل استفاده می‌باشد. به عنوان نمونه می توان به دپارتمان روباتیک اشاره کرد که فراگیران این دوره ها با گذراندن موفق دوره مورد نظر می توانند در مسابقات روباتیک مقدماتی شرکت کرده و آماده شرکت در مسابقات بزرگ تر در سطح کشور و سپس بین المللی شوند. همچنین می توان به دوره های تلفیقی از قبیل نجوم و شهروندالکترونیکی اشاره کرد. در این روش علاوه بر برگزاری دوره بصورت الکترونیکی، جلسات حضوری نیز برگزار می شود. بدین ترتیب فراگیران می‌توانند از مزایای هر دو نوع روش آموزشی بهر‌ه‌مند گردند. جهت مشاهده و یا ثبت نام در دوره های مجازی می‌توانید به صفحه ثبت نام دوره های مجازی مراجعه کنید.

همچنین با هدف ارائه هر چه بهتر خدمات به کاربران عزیز، در اکثر دوره های آموزشی تخفیفات ویژه ای به روش‌های متنوع در نظر گرفته شده است. این تخفیف‌ها شامل تخفیف امتیازی، تخفیف با بن و تخفیف با استفاده از کد بازاریابی می‌باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تخفیف ها و چگونگی استفاده از آنها می توانید به راهنمای ثبت نام در دوره های مجازی مراجعه کنید.

امیدست با تلاش همکاران ما در این بخش و استقبال و پشتیبانی شما عزیزان بتوانیم گامهای مفیدی در راستای آموزش الکترونیکی و ترویج آن در سطح کشور برداریم.

معرفی دفتر آموزش الکترونیکی

معرفی خدمات دفتر آموزش الکترونیکی

معرفی محصولات دفتر آموزش الکترونیکی

تولید محتوای الکترونیکی

سوالات متداول

 

دفتر آموزش الکترونیکی تبیان

تهیه و تنظیم: فاطمه سید خاموشی