تبیان، دستیار زندگی
به هر حال اگر قرار است سالن استادیوم آزادی در اختیار فوتسال قرار گیرد باید كف‌پوش فوتسال روی آن قرار گیرد. این منطقی نیست كه هر وقت بازی داریم كف پوش كپ را جدا كنیم و به سالن آزادی بیاوریم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران-روسیه در اصفهان

ترابیان

بخش ورزشی- رییس كمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از برگزاری دو دیدار تیم ملی ایران برابر روسیه در اصفهان خبر داد.

عباس ترابیان با اعلام این خبر، گفت: با توجه به این كه در تهران جایی برای برگزاری دیدار دوستانه با روسیه نداشتیم و این كه اگر قرار باشد در استادیوم آزادی بازی كنیم، مجبوریم كف پوش سالن را عوض كنیم تصمیم گرفتیم دو بازی با روسیه را در سالن پیروزی اصفهان كه شرایط آبرومندانه‌ای دارد برگزار كنیم.

وی افزود: هر زمان كه به مسوولان این مشكل را منتقل می‌كنیم قول‌هایی می‌دهند اما در واقع اتفاقاتی نمی‌افتد. ما از الان درگیری فكری‌مان این است كه برای بازی دوم و سوم اسفند برابر برزیل چه كاری انجام دهیم.

ترابیان در پاسخ به این سوال كه از یك طرف ادعای برگزاری جام جهانی فوتسال را داریم و از طرف دیگر پایتخت یك سالن فوتسال ندارد، گفت: به هر حال اگر قرار است سالن استادیوم آزادی در اختیار فوتسال قرار گیرد باید كف‌پوش فوتسال روی آن قرار گیرد. این منطقی نیست كه هر وقت بازی داریم كف پوش كپ را جدا كنیم و به سالن آزادی بیاوریم. این كف‌پوش‌ها پس از 2، 3 بار جد اشدن و چسباندن شرایط خوب‌شان را از دست می‌دهند و مجبوریم 50 میلیون تومان دوباره هزینه كنیم تا كف‌پوش جدیدی را ایجاد كنیم و این ضرر قابل توجهی را به ما می‌زند.

منبع:ایسنا

تنظیم:سعیدآقازاده