تبیان، دستیار زندگی
روزنامه الخلیج امارات در گزارشى مفصل به مذاكره نماینده ایران با فرانك رایكارد، سرمربى اسبق بارسلونا پرداخته است. طى ماه هاى اخیر این دومین مذاكره نماینده ایرانى براى حضور فرانك رایكارد در فوتبال ایران است. بار اول على كریمى از سوى حسین هدایتى مأموریت داشت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درخواست 2میلیون دلاری رایکارد

فرانک رایکارد

بخش ورزشی- اینکه برخی گلایه می کنندو می گویند د راین شرایط نباید با  گزینه هاى خارجی براى بعد از جام ملتها مذاكره اى شود را اصلاً قبول ندارم و اتفاقاً معتقدم خیلى هم زمان آن مناسب است. البته ما همه باید از قطبى تا جام ملتهاى آسیا حمایت كنیم بعد از آن نیز اگر قهرمان شدیم خود قطبى جزو گزینه هاست. این قسمتى از حرفهاى على سعیدلو در برنامه هفته قبل ورزش و مردم بود و بعدا ز آن قطبى طى بیانیه اى استعفایش را بعد از جام ملتها اعلام كرد تا خیال خودش و فدراسیون را براى انتخاب سرمربی بعدى تیم ملى راحت كند. این در حالى است كه از هم اكنون تعدادى از اعضاى هیأت رئیسه مأمور مذاكره با برخى مربیان خارجى شد ه اند.

روزنامه الخلیج امارات در گزارشى مفصل به مذاكره نماینده ایران با فرانك رایكارد، سرمربى اسبق بارسلونا پرداخته است. طى ماه هاى اخیر این دومین مذاكره نماینده ایرانى براى حضور فرانك رایكارد در فوتبال ایران است. بار اول على كریمى از سوى حسین هدایتى مأموریت داشت مذاكراتى را با رایكارد انجام دهد كه پس از مذاكرات نافرجام طرفین این مربى هلندى به تیم گالاتاسراى تركیه ملحق شد كه البته در آنجا نتایج ضعیفى گرفت و سرنوشتى مشابه تومباكوویچ نصیبش شد! اما خبرى كه از سوى روزنامه امارتى مطرح شد مذاكره مخفیانه نماینده ایران با رایكارد براى هدایت تیم ملى است.

فرانک رایکارد سرمربی فعلی تیم فوتبال بارسلونا

به نوشته این روزنامه عربى شخصى كه با مربى هلند حرف زده خودش را عضو هیأت رئیسه فدارسیون فوتبال ایران معرفى كرده و پیشنهاد رهبرى تیم ملى فوتبال ایران بعد از جام ملتهاى آسیا را به مربى 48 ساله هلندى داده است. اگرچه اطلاعات كاملى از مذاكره این دو فاش نشده اما در ادامه این گزارش آمده رایكارد براى هر سال حضور در ایران حدود دو میلیون دلارطلب كرده و در صورت عقد قرارداد سه ساله با این مربى تا جام جهانى 2014 برزیل، فدراسیون باید حدود 7 میلیون دلار به این مربى پرداخت كند. جالب این كه این مقام مسئول از رایكارد خواسته تا جام ملتهاى آسیا تیم ملی ایران و لیگ برتر را زیر نظر داشته باشد تا با اطلاعات فنى كامل سكاندار تیم ملی ایران شود.

گفتنى است فرانك رایكارد به همراه خانواده اش در برج العرب دبى زندگى می كند و حضور او در این كشور حاشیه خلیج فارس باعث شده تیم هاى آسیایى براى مذاكره با او تمایل نشان دهند. چندى پیش نیز مسئولان باشگاه الهلال مذاكراتى را با او انجام دادند كه گویا توافقى حاصل نشد.

به هر حال ظرف روزهاى آینده باید منتظر ماند و دید مذاكرات فدراسیون فوتبال با این مربى هلندى به چه نتایجى مى رسد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

تنظیم:سعید آقازاده