تبیان، دستیار زندگی
سوگند خانم. امیدوارم با ایمان و تلاش در تمام زندگی موفق و سربلند باشی. خدا یار و نگهدار شما باشد.احمدی نژاد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کادوی تولد احمدی نژاد به سوگند کوچولو

محمود احمدی نژاد در دیدار رودر رو با مردم

بخش سیاسی- دیدار چهره به چهره مردم تهران با رییس جمهور حاشیه‌های جالب توجهی داشت.

ساعت حوالی ساعت 10 صبح بود که رییس جمهور وارد محل ملاقات مردمی در اردوگاه شهید باهنر در شمال تهران شد.

این بار نگاه‌های منتظر مردم مناطق یک، دو و سه شهر تهران حضور رییس جمهوری را انتظار می کشید که پرده ها و فاصله ها را از میان خود و مردم برداشته است و این الگوی زیبا را در بدنه دستگاه اجرایی تسری داده است.

• خبرنگاران به بیرون سالن هدایت می شوند؛ اینجا حرف‌هایی هست و محرم آنان نماینده ملت. آنگونه متواضعانه به مردم لبخند می زند که گویی مواضع قاطعانه او را در مقابل استکبار و قدرت‌های زورگو نشنیده‌ای و به یاد می آوری الگوی زمامداری در حکومت اسلامی از زبان اولیا و اوصیای دین را.

• اینجا؛ بالا شهر تهران خبری از بالاشهری‌ها با ماشین های آنچنانی و تیپ‌های خاص نیست. چهره های مردم دردمند و انقلابی را می بینی که با شنیدن سنت حسنه دیدار چهره به چهره رییس جمهور و دولتمردان به بالا شهر آمدند. بالا شهری نیستند اما جایگاه آنها در آسمان هاست. گفته بودند مردم مناطق یک، دو و سه بیایند اما اینجا همه به شوق دیدار از دیگر مناطق تهران و حتی از ارومیه، شیراز، اردبیل و ... آمدند.

'بسمه تعالی. سوگند خانم. امیدوارم با ایمان و تلاش در تمام زندگی موفق و سربلند باشی. خدا یار و نگهدار شما باشد.احمدی نژاد 6/8/89'

• 'سوگند' دختر بچه ارومیه‌ای اینک کادوی ویژه تولدش در انتظارش است. آنجا که محمود احمدی نژاد رییس جمهور برای تولدش که نزدیک است یک یادداشت فرستاده است. پدرش در حالی این سوغات را به ارومیه می برد که امید فراوان به حل مشکلش دارد.

'بسمه تعالی. سوگند خانم. امیدوارم با ایمان و تلاش در تمام زندگی موفق و سربلند باشی. خدا یار و نگهدار شما باشد.احمدی نژاد 6/8/89'

با رحیم آقا ایزدی هم صحبت می شویم. او می گوید: انگار در رویا هستم، با مردی دیدار کردم که در دنیا تاثیرگذار است و دنیا روی حرف او حساب می کند و با من به عنوان یک شهروند عادی دست می دهد و به مسایلم گوش فرا می دهد.

او می افزاید: احمدی نژاد را به عنوان رییس جمهوری مردمی می شناسیم و از او حمایت می کنیم.

آنچه او را از شمال غربی کشور به شمال پایتخت رهسپار کرد پلاکاردی بود که در سفر سوم دولت به استان آذربایجان غربی در دست داشت و در آن نوشته بود: 'فقط یک دقیقه ملاقات با شما - در دو دوره قبلی جوابی نگرفتم.' او گفت که اشاره‌اش به دولت‌های سازندگی و اصلاحات است که دسترسی به مسوولان ارشد کشور دشوار بود.

محمود احمدی نژاد در دیدار رودر رو با مردم

• حجت الاسلام سید عیسی مرتضوی جزو نخستین افرادی است که با رییس جمهور دیدار کرده است. او از توجه ویژه احمدی نژاد به مسایل فرهنگی قدردانی می‌کند و می‌گوید که نامه درخواست ملاقات حضوری خود با رییس جمهور را در جریان همایش شورای مشاوران جوان به ایشان داده بوده است.

او می گوید : دستورات احمدی نژاد حرف ندارد، همه مرتب و منظم و راهگشاست.

او اگرچه ساکن جنت آباد است اما دستور رییس جمهور را برای کمک به ساخت حوزه علمیه خلیل شهر بهشهر مازندران به عنوان سوغات برای مازنی ها خواهد برد.

• دو خانم میانسال از اتاق ملاقات خارج می شوند. آنها از این که رییس جمهور به دقت سخنان آنها را شنیده خوشحالند و می گویند که رییس جمهور تلفنی با مسوول مربوط به حل مشکل از اتاق ملاقات صحبت کرده و از همان جا گره از کارشان باز کرده است.

آنها می گویند که ای کاش همه مدیران مثل رییس جمهور کار و تلاش می کردند و اگر این گونه بود مشکلات مردم همگی حل می شد.

• کمی آن سوتر جنب و جوش بیشتری برپاست. آنجا که وزرا و اعضای کابینه حضور دارند و به لحاظ امنیتی مشکلی برای حضور کسی وجود ندارد. مسوولان از معاون رییس جمهور گرفته تا وزیر و معاون و ... بی پروا در میان مراجعه کنندگان حضور یافته‌اند. این موضوع این گمانه را تقویت می کند که آنان نیز مثل رییس دولت خود را از جنس مردم می‌دانند.

• اسامی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف بر بالای ورودی هر یک از اتاق های ملاقات نوشته شده است. مردم فرم هایشان را تحویل دادند، فرم‌هایی خاص که بر روی شرح مشکل، دستگاه متولی و دستور مقام اجرایی پیش بینی شده است.

بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری قبل از سال 79 که اخیرا موفق به دریافت پاداش پایان خدمت خود شدند پلاکاردی در محل ورود وزیر رفاه و تامین اجتماعی نصب و از دولت به خاطر تحقق این امر تشکر کردند

• در این میان حضور وزیر کشور و معاونان مختلف وی جذابیت خاصی به اتاق وزارت کشور داده است. آن سوتر رویانیان، رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و مصرف سوخت نیز دیده می شود. اینجا برای حل مشکلات مردم در ارتباط با شهرداری محلی پیش بینی شده است اما مسوولان حاضر همگی از استانداری و مجموعه دولت هستند که برای استیفای حقوق مردم حاضر شده اند.

محمود احمدی نژاد در دیدار رودر رو با مردم

• آقای کت شلواری از منطقه 17 خوشحال از غرفه وزارت کشور بیرون می آید. او که سه سال پیش برای خرید خودرو از شرکت مربوط به تاکسی‌های سبز 13 میلیون تومان پول پرداخت کرده است، برای حل مشکلش و عدم تحویل ماشین به وی در این مدت زمان، خواستار رسیدگی به مشکل خود شده است.

• بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری قبل از سال 79 که اخیرا موفق به دریافت پاداش پایان خدمت خود شدند پلاکاردی در محل ورود وزیر رفاه و تامین اجتماعی نصب و از دولت به خاطر تحقق این امر تشکر کردند.

• جلوه ها و صحنه هایی زیبا از ارتباط تنگاتنگ مردم و دولت که در چهار – پنج سال اخیر مشابه آن را بارها در سفرهای استانی و دیگر مناسبتها نظیر هفته دولت دیده ایم در دریچه دوربین عکاسان نقش می بندد.

در پس زمینه این تصاویر، این عبارات نقش می بندد: پرشدن حلقه مفقوده ارتباط مردم و مسوولان، تحکیم پایه‌های نظام اسلامی، تقویت روح امید و وحدت در جامعه و ...

و این ماموریت در سراسر ایران اسلامی ادامه دارد.

منبع:جهان نیوز

تنظیم:سعید آقازاده