تبیان، دستیار زندگی
ویژه‌نامه رمز عبور پس از اسقبال درخور توجه مخاطبان، در قالبی تازه به شکل نرم‌افزار چندرسانه‌ای در غرفه موسسه فرهنگی-مطبوعاتی ایران در نمایشگاه مطبوعات عرضه شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رمز عبور در نمایشگاه مطبوعات

رمز عبور

ویژه‌نامه "رمز عبور" پس از اسقبال درخور توجه مخاطبان، در قالبی تازه به شکل نرم‌افزار چندرسانه‌ای در غرفه موسسه فرهنگی-مطبوعاتی ایران در نمایشگاه مطبوعات عرضه شده است.

به گزارش روابط عمومی، فضای نمایشگاه مطبوعات طی چند روز برگزاری خود با حضور چشمگیرتر مخاطبان، فعال‌تر و جدی‌تر در حال انجام است و بازدیدکنندگان از اقشار مختلف مردم در ساعات برپایی با حضور پرانگیزه‌ای از غرفه‌های مختلف بازدید می‌کنند.

در همین ارتباط، غرفه موسسه فرهنگی-مطبوعاتی ایران با دعوت از مسئولین و چهره‌های شناخته شده، توانسته بازدیدکننگان را در ساعات برگزاری نمایشگاه به خود جذب کند. همچنین استقبال بازدیدکنندگان از نشریات وابسته به موسسه ایران در کنار دیگر محصولات ارائه شده به نوبه خود جالب توجه است. چنانکه پس از استقبال مخاطبان از ویژه‌نامه "رمز عبور"، در اقدامی مسئولین مرتبط برای جلب رضایت هرچه بیشتر علاقه‌مندان، این ویژه‌نامه‌ها را در قالبی دیگر و به صورت "نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای" در این غرفه عرضه می‌کنند.

چنانکه در این نرم‌افزار امکاناتی همچون "متن کامل هر چهار نسخه"، "قابلیت جستجو در متن"، "قابلیت ویرایش متن و کپی‌برداری از آن"، "امکان ذخیره صفحات به صورت ‌pdf"، "امکان مطالعه آسان صفحات به فرم روزنامه چاپ شده"، "امکان نشانه‌گذاری صفحات" و... قرار داده شده است.

لازم به ذکر است که طی چند روز برپایی هفدهمین نمایشگاه مطبوعات، برخی وزرا و مسئولان عالی‌رتبه، نمایندگان مجلس، هنرمندان، ورزشکاران و... از جمله میهمانان ویژه غرفه موسسه ایران خواهند بود.

علاوه بر این بازدیدکنندگان می‌توانند با حضور در این غرفه، ضمن استفاده از تسهیلات و برنامه‌های پیش‌بینی شده، از نزدیک با مدیران و دست‌اندرکاران روزنامه ایران، الوفاق، ایران‌دیلی، ایران ورزشی، شبکه ایران(inn.ir)، ایران سپید، ایران آذین و ... آشنا شوند و در جریان چگونگی فعالیت‌های مذکور قرار بگیرند.

تنظیم: هومن بهلولی