تبیان، دستیار زندگی
هم با خشونت ،  یک عکاس ورزشی را در استادیوم آزادی مورد ضرب و شتم قرار دادند پرسپولیس دیروز با چهار گل ملوان را شکست داد تا در پایان این دیدار فقط شاهد شادی و خوشحالی هواداران در ورزشگاه آزادی باشیم اما در این میان اتفاق ناگو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پس از دیدار پرسپولیس – ملوان

ماموران نیروی انتظامی باز هم با خشونت ،
 یک عکاس ورزشی را در استادیوم آزادی مورد ضرب و شتم قرار دادند


پرسپولیس دیروز با چهار گل ملوان را شکست داد تا در پایان این دیدار فقط شاهد شادی و خوشحالی هواداران در ورزشگاه آزادی باشیم اما در این میان اتفاق ناگواری برای یکی از همکارانمان رخ داد که باید مورد بررسی قرار بگیرد!

بعد از سوت پایان بازی حشمت بهادری عکاس روزنامه های البرز ورزشی و پیروزی و هم چنین سایت تبیان قصد داشت از علی پروین عکس بگیرد اما با ممانعت یکی از ماموران حراست ورزشگاه ( به گفته شاهدان) مواجه شد. در این لحظه مامور مورد نظر که تحت هیچ شرایطی نمی خواست کسی از پروین عکس بگیرد، عکاس نگون بخت را با شدت هر چه تمامتر به دیواره راهروهای ورزشگاه کوبید و شدت این ضربه به حدی بود که وی بلافاصله بی هوش شد.

جالب این که وی حدود 10 دقیقه روی زمین افتاده بود و در نهایت سر و صدای علی انصاریان باعث شد آمبولانس ورزشگاه عکاس مضروب را به بیمارستان منتقل کند.

این مسئله حتی کنفرانس مطبوعاتی را نیز به تعطیلی کشاند چرا که اکثر خبرنگاران و عکاسان پیگیر وضعیت این عکاس بودند.

جالب این که ضارب بعد از این صحنه برای دیگر عکاسان و خبرنگاران نیز خط و نشان می کشید و می گفت: بروید هر چه دوست دارید بنویسید.