تبیان، دستیار زندگی
اگر قرار باشد در تیم من بازیکنی اینگونه فیکس شود، من دیگر نیستم!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال برد تا صدر نشین شود

استقلال راه آهن هفته سیزدهم- میداودی

بخش ورزشی- تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر راه آهن در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر علاوه بر صعود موقت به صدر جدول، نخستین شکست مهدی تارتار از زمان حضورش در راه آهن را به این وی تحمیل کرد.

آخرین دیدار از روز نخست هفته سیزدهم دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت 17:45 دقیقه دیروز بین تیم های استقلال و راه آهن شهرری به قضاوت سعید مظفری زاده برگزار شد که در پایان شاگردان پرویز مظلومی به پیروزی یک بر صفر دست یافتند.

در این دیدار که در ورزشگاه آزادی و در حضور کمتر از 10 هزار تماشاگر برگزار شد، میلاد میداودی در دقیقه 57 تنها گل این بازی را با ضربه ای از راه دور به ثمر رساند.

با این پیروزی شاگردان پرویز مظلومی 24 امتیازی شدند و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن موقتا به صدر جدول صعود کردند. تیم فوتبال راه آهن نیز که در پنج بازی گذشته اش با هدایت مهدی تارتار به یک تساوی و چهار پیروزی دست یافته بود، نخستین شکستش را با این سرمربی تجربه کرد.

مستحق پیروزی بودیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال ارتباط ملاقات وحید طالب لو با فتح الله زاده در فیکس شدن این دروازه بان را بی اثر دانست و گفت: اگر قرار باشد در تیم من بازیکنی اینگونه فیکس شود، من دیگر نیستم!

پرویز مظلومی پس از پیروزی استقلال در دیدار امروز جمعه برابر راه آهن اظهار داشت: ما بردیم چون تلاشمان برای کسب این نتیجه بود. فعلا هم که صدرنشین شدیم. از این بابت خوشحالم.

استقلال راه آهن هفته سیزدهم_ طالب لو

وی با اشاره به عملکرد تیم راه آهن در این دیدار ادامه داد: امروز حریف خوبی داشتیم. راه آهن به خصوص درنیمه نخست بازی خیلی خوب کار کرد. البته فقط 35 دقیقه نخست بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: در 35 دقیقه نخست بازی، بازیکنان ما بی دلیل عقب کشیده بودند و با این کار خود این فرصت را به راه آهن و بازیکنانش داده بودند تا آنچه را می خواهند در زمین اجرا کنند. البته کار خوب راه آهن قابل انکار نیست. به سرمربی و بازیکنان این تیم تبریک می گویم.

مظلومی یادآور شد: بازی برای تیم استقلال از 10 دقیقه آخر نیمه نخست آغاز شد. در این 10 دقیقه و نیمه دوم بازی، بازیکنانم خیلی خوب کار کردند. اگرچه در این فاصله مانند موقعیت های زیادی را هم برای گل زدن از دست دادند.

وی با تاکید بر اینکه استقلال باید می برد چون استحقاق این نتیجه را داشت، در پاسخ به این سوال که "راه آهن هم عملکرد خوبی در این بازی داشت"؟ گفت: بله، همین طور است. اما همیشه خوب بازی کردن ملاک تعیین تیم برنده نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: تیمی که در حساس ترین شرایط بتواند توپ، زمین و جریان بازی در دست داشته باشد، برنده است. هدف ما پیروزی در این بازی بود که به آن دست یافتیم.

"به نظر می رسد بعد از شهرآورد، غیبت وحید طالب لو در تمرینات و جلسه ای که با مدیریت باشگاه استقلال داشت در ثابت ماندن این بازیکن درون دروازه تاثیر مستقیمی داشت؟"

مظلومی در پاسخ به این سوال خبرنگاران اظهار داشت: در تیمی که من سرمربی آن هستم قهر کردن و کانال زدن راه قرارگرفتن در ترکیب تیم نیست. به گواه همه مصدومیت محمدی باعث استفاده از طالب لو شد. چون این بازیکن عملکرد خوبی داشت در این چند بازی به طور ثابت از او استفاده کرده ایم.

استقلال راه آهن هفته سیزدهم- مظلومی

وی یادآور شد: البته ملاقات با مدیرعامل حق هر بازیکنی است. اما این موضوع باعث قرار گرفتن طالب لو درون دروازه نشده است. اگر قرار باشد چنین اتفاقاتی در تیم استقلال بیفتد، من دیگر نیستم. این طور نیست که قهر کردن راه قرار گرفتن در ترکیب تیم شود. در این زمینه فقط تلاش نتیجه می دهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین از عملکرد خط دفاعی تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: خط دفاعی استقلال تقویت شده است به همین دلیل در این بازی مانند دیدارهای گذشته خوب کار کرد. ضمن اینکه بازیکنان هم به اندازه کافی از هم پشتیبانی کردند. مثلا میلاد میداودی با وجود آسیب دیدگی تا دقیقه 85 دفاع کرد.

وی همچنین اعلام کرد که داوری این بازی مشکلی نداشت هرچند که ترجیح می دهم در این بازی اصلا اظهارنظری نداشته باشم.

پرویز مظلومی در پایان اظهار داشت: حنیف عمران زاده هم مانند میلاد میداوری مصدوم بود. اما هر دو بازیکن تا آنجا که می توانستند برای پیروزی تیم تلاش کردند.

استقلال با چنگ و دندان از گلش دفاع کرد

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری پس از شکست برابر استقلال گفت: بازیکنانم عملکرد بسیار خوبی داشتند و به هیچ عنوان مستحق شکست برابر حریف نبودند.

استقلال راه آهن هفته سیزدهم- تارتار

مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر عصر امروز تیمش برابر استقلال ضمن بیان این مطلب افزود: حق بچه های ما شکست نبود چرا که فوتبال زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند و موقعیت های خوبی هم برای گلزنی داشتند.

وی ادامه داد: متاسفانه طبیعت فوتبال همین است که اگر گل نزنی گل می خوری. ما امروز موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و روی یک غافلگیری گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن خاطرنشان کرد: همیشه تیمی که خوب بازی می کند برنده بازی نیست و امروز راه آهن با وجود شایستگی که برای رسیدن به پیروزی داشت با درخشش دروازه بان و مدافعان استقلال به حقش نرسید. استقلالی ها بعد از به ثمر رساندن گل با چنگ و دندان از این گل محافظت کردند و سه امتیاز را گرفتند.

مهدی تارتار ادامه داد: همه آنهایی که دیدار امروز را تماشا کردند این حق را به راه آهن خواهند داد که بازنده این بازی نباشد. با این حال به بازیکنانم خسته نباشید می گویم و امیدوارم در دیدارهای آینده به امتیازات لازم دست پیدا کنیم.

وی در مورد پیش بینی اش از آینده راه آهن گفت: ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم که تصور می کنم با ادامه روند فعلی می توانیم در نیم فصل دوم جزو تیم های میانه جدول به بالا باشیم. ما اگر در بازیهای ابتدایی لیگ چند امتیاز دیگر می گرفتیم قطعا در حال حاضر جزو تیم های بالای جدول بودیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه موفقیت تیم امید خواسته همه اهالی فوتبال است در مورد حضور دو بازیکن تیمش در اردوی تیم امید گفت: به هر حال همه ما می خواهیم که تیم امید موفق باشد و به همین خاطر ناچاریم با حضور بازیکنانمان در تیم امید موافقت کنیم.

استقلال راه آهن هفته سیزدهم- مجیدی

دیدار تیم های فوتبال استقلال و راه آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه آزادی با پیروزی یک بر صفر شاگردان پرویز مظلومی به پایان رسید.

سایر نتایج لیگ برتر در هفته سیزدهم :

سایپا 0 - 0 نفت تهران

ملوان 1 - 1 پاس

صنعت نفت 0 - 1 پیكان

تراکتور‌سازی 0 - 1 سپاهان

صبای‌قم 1 - 2 مس

شاهین 0 - 1 فولاد

راه‌آهن 0 - 1 استقلال

سایر بازی های لیگ برتر در هفته سیزدهم امروز با دیدار تیم های زیر پیگیری می شود:

 شهرداری تبریز - ذوب آهن اصفهان، ساعت 15:45، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

 استیل آذین تهران - پرسپولیس تهران، ساعت 17:45، ورزشگاه آزادی تهران     

منبع:مهر

تنظیم:سعیدآقازاده