تبیان، دستیار زندگی
از آنجا که همزمانی این دو جشنواره مانع از استفاده و حضور هنرمندان و علاقه مندان از هر دو جشنواره می باشد، مقرر شد این جشنواره با حدود یک ماه تعویق ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم هشت

جشنواره فیلم هشت

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم هشت تمدید شد.روز گذشته در جلسه ای که با حضور دبیر جشنواره فیلم هشت و نمایندگان فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد، مدیریت هنری شهرداری مشهد، بنیاد شهید و نیز میراث فرهنگی برگزار شد، زمان برگزاری این جشنواره به تعویق افتاد.دبیر جشنواره فیلم هشت ضمن اعلام این مطلب افزود: به لحاظ همزمانی این جشنواره با جشنواره فیلم رویش این تصمیم گرفته شد.

مهدی مسگران افزود: از آنجا که همزمانی این دو جشنواره مانع از استفاده و حضور هنرمندان و علاقه مندان از هر دو جشنواره می باشد، مقرر شد این جشنواره با حدود یک ماه تعویق از 29 آبان ماه آغاز و اختتامیه آن سوم آذرماه سال جاری برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 120 فیلم به جشنواره ارسال شده است که در بین این آثار کارهای هنرمندان خراسان رضوی نیز به چشم می خورد.

مسگران در ادامه گفت: زمان این آثار از حداقل 100 ثانیه و حداکثر 50 دقیقه پیش بینی شده است.مدیرعامل مؤسسه توسعه سینمایی فارابی خراسان در پایان تأکید کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نیز تا 20 آبان ماه برای حضور در این جشنواره تمدید شده است.


منبع: روزنامه قدس

تنظیم برای تبیان: سمانه دولت آبادی