تبیان، دستیار زندگی
هفته ی گذشته گرافیک اطلاعاتی بسیار زیبا به نقل از Akamai منتشر شد که سرعت دانلود در مناطق مختلف دنیا را نشان می داد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سریع ترین و کندترین های اینترنت در دنیا +عكس

بخش ارتباطات- هفته ی گذشته گرافیک اطلاعاتی بسیار زیبا به نقل از Akamai منتشر شد که سرعت دانلود در مناطق مختلف دنیا را نشان می داد.

اینترنت

همانطور که مشاهده می کنید، پر سرعت ترین اینترنت به ترتیب از آن کاربران کشورهای کره جنوبی، هنگ کنگ و ژاپن است. در این تصویر، بر حسب حروف الفبا پرسرعت ترین های هر منطقه نیز لیست شده اند…

در قاره ی اروپا، بالاترین میانگین سرعت، با ۶۱۸۱ کیلوبیت بر ثانیه، متعلق به سوئد است. پس از سوئد، هلند با ۵۹۹۲ و جمهوری چک با ۵۴۸۲ کیلوبیت بر ثانیه دارای بالاترین میانگین سرعت هستند.

در آمریکای شمالی نیز کانادا با میانگین سرعت، ۴۷۹۶ کیلوبیت از آمریکا با ۴۶۸۴ کیلوبیت بر ثانیه برتری دارد.

در خاورمیانه نیز بهترین میانگین سرعت متعلق به سوریه با ۳۰۳۴ کیلوبیت و بدترین نیز متعلق به سودان با ۳۸۳ کیلوبیت بر ثانیه است.

در آمریکای لاتین، شیلی با ۲۲۰۲ کیلوبیت و ونزوئلا نیز با ۷۰۵ کیلوبیت بر ثانیه بهترین و بدترین میانگین های سرعت اینترنتی را دارند.

در آسیا - اقیانوسیه اما اوضاع اینترنت و کاربرانش رویایی سپری می شود. کره جنوبی با ۱۲۰۲۱، هنگ کنگ با ۹۰۱۰ و ژاپن نیز با ۷۸۶۳ کیلوبیت بر ثانیه بهترین میانگین های این منطقه و البته دنیا را دارند.

طبق آماری که Speedtest.net از میلیون ها تست ماهیانه کاربرانش جمع آوری می کند، ایران ۱۷۶ مین کشور از لحاظ سرعت بالای دانلود است. پایین تر از ایران تنها ۸ کشور دیگر دیده می شوند؛ جمهوری مالاوی، جزیره ی موریس، جمهوری وانواتو، کامرون، بولیوی، نپال، زیمباوه و زامبیا.

اینترنت
اینترنت
اینترنت
" برای مشاهده بزرگنمایی تصاویر بر روی آنها کلیک کنید"

منبع: عصر ایران

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور