تبیان، دستیار زندگی
انتقاد معاون ورزش بانوان استان خراسان از وضعیت موجود معاون ورزش بانوان اداره كل تربیت‌بدنی استان خراسان رضوی از نداشتن اختیارات كافی نایب‌رییسان زن در هیات‌های ورزشی انتقاد كرد. مهری لواسانیان افزود: قرار بود در صورت موفقیت‌...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نایب‌رییسان زن در هیات‌های ورزشی اختیارات كافی ندارند

انتقاد معاون ورزش بانوان استان خراسان از وضعیت موجود


معاون ورزش بانوان اداره كل تربیت‌بدنی استان خراسان رضوی از نداشتن اختیارات كافی نایب‌رییسان زن در هیات‌های ورزشی انتقاد كرد.

مهری لواسانیان افزود: قرار بود در صورت موفقیت‌آمیز بودن اجرای اولیه‌ی طرح ادغام، هیات‌های ورزشی بانوان و مردان، اجرای این طرح به صورت دایمی انجام بگیرد.

وی ادامه داد: طرح ادغام، ورزش بانوان را با مشكلات زیادی مواجه كرد؛ به گونه‌ای كه با اجرای این طرح، فعالیت‌های بانوان متوقف و كلیه‌ی مسابقات و كلاس‌های آموزشی از اختیار بانوان خارج شد.

لواسانیان خاطرنشان كرد: چنانچه نایب‌رییس هیات مشخص می‌شود، باید با داشتن آزادی عمل و اطلاعات كافی و در جریان اتفاقاتی كه در هیات در حال انجام است، قرار داشته باشد، ولی متاسفانه اكثر نایب رییسان زن اختیارات كافی ندارند و تنها نام نایب رییس را یدك می‌كشند.

اگر قرار است، نایب رییس زن در هیات‌ها فعالیت داشته باشد، باید جایگاه آن در هیات مشخص شود و بداند كه ورزشكاران را به چه شكل و با چه بودجه و اعتباری به مسابقات اعزام كند.

وی افزود: اجرای طرح ادغام نه تنها مانع پیشرفت ورزش بانوان شده، بلكه باعث توقف ورزش بانوان نیز شده است. قبل از انجام طرح ادغام، مسوولان ورزش بانوان نظارت و حمایت از برنامه‌های بانوان را انجام می‌دادند؛ اما، در حال حاضر، آشفتگی در ورزش بانوان ایجاد شده و هیچ كس جایگاه خود را نمی‌داند. شاید این طرح در آینده و با گذشت 10 سال جواب دهد؛ اما، در حال حاضر باید گفت، پیشرفت ورزش بانوان تا قبل از طرح ادغام به مراتب بهتر بوده است.