تبیان، دستیار زندگی
اسكی‎ روی‎ آب‎‎ ایران‎‎ نائب قهرمان شد تیم‎ ملی اسكـی روی‎ آب‎ ایـران‎ در پایان‎‎ رقابتهای‎ بین المللی‎ امارات‎, در دو رده‎‎‎ سنی‎ 35 سال‎ به بالا و آزاد به تـرتیـب‎ عناوین‎ دوم‎‎ و چهارم را كسب‎ كرد. در این‎ رقابتها علی‎‎‎ ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری کوتاه وخواندنی

اسكی‎ روی‎ آب‎‎ ایران‎‎ نائب قهرمان شد


تیم‎ ملی اسكـی روی‎ آب‎ ایـران‎ در پایان‎‎ رقابتهای‎ بین المللی‎ امارات‎, در دو رده‎‎‎ سنی‎ 35 سال‎ به بالا و آزاد به تـرتیـب‎ عناوین‎ دوم‎‎ و چهارم را كسب‎ كرد.

در این‎ رقابتها علی‎‎‎ قدمی در رده‎ سنی 35 سال‎ به‎‎ بالا در رشتـه اسـلالـوم‎‎ مـقــام نخست‎ و در رشته‎ های‎ تریك‎ و پـرش‎ , مـقـام‎ دوم‎ را كسب‎ كرد.

همچـنیـن‎ در رده‎ سنـی‎ آزاد سیـامــك‎ رزاقـی‎ در رشته‎‎ های‎ اسلالـوم‎ و تـریـك‎ بـه ترتیب‎ عنوان‎ هـای‎ سـوم‎‎ و دوم را بـه‎ دسـت‎ آورد و عباس‎ ناطق‎ نوری‎ دیگر ملی‎پوش‎ ایران‎ در رشته‎‎ پرش‎ به مقام‎‎ چهارم این‎ مسابـقـات‎ دست‎‎ یافت.

مسابقات‎‎ اسكی‎ روی‎ آب‎ امــارات, بــا شـركـت‎ كشورهای‎ آلمان‎‎ ,انگلیس‎ , لبنــان, روسیـه‎, لیتوانـی‎, امـارات‎, ایتـالـیـا و ایران‎ در شهر راس‎ الخیمه‎ برگزار شد.

حمید سوریان خادم حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) شد

حمید سوریان قهرمان جوانان و بزرگسالان جهان در سال 2005 طی حکمی از سوی آیت اله واعظ طبسی تولیت آستان مقدس حضرت ثامن الائمه (ع) به جمع خدام آن آستان شریف پیوست.

به گزارش خبرگزاری " مهر" و به نقل از سایت خبری فدراسیون کشتی حکم خدامی حمید سوریان راس ساعت 9 صبح سه شنبه ( فردا) طی مراسمی درسالن تشریفات آستان مقدس امام رضا (ع) توسط آیت اله واعظ طبسی به وی اهدا خواهد شد.

شایان ذکراست: کشتی گیر وزن 55 کیلوگرم کشورمان در رقابتهای جهانی بوداپست مقابل پارک این چول ازکره جنوبی قرارگرفت که با شایستگی با حساب 2 بر یک و 4 بر3 به برتری رسید تا صاحب اولین مدال طلای کاروان کشورمان دراین رقابتها باشد

تغییر زمان‎‎ معرفی‎ بازیكنان سال‎ آسیا

معرفی3 نـامـزد نهـایـی كسـب‎ جایزه‎‎ بهترین‎‎ بازیكن سـال‎ قـاره آسیـا در سال‎‎ 2005 به‎ 30 آبان‎ موكول شد.

به‎ گزارش‎‎ سایت‎ ای‎ اف‎ سی‎, پیش از این‎ قرار بود ایـن‎‎ 3 نـامـزد در روز 23 آبـان معرفی‎ شوند كه‎‎‎ این‎ مراسم‎ به علت‎ یك‎ هفتـه تعطیلات‎ عید در شرق‎ آسیا و مراسمی‎ در جنوب‎ و جنوب‎ شرق‎‎ آسیا به‎ تعویق افتاد. 10

بازیكن‎‎ نـامـزد دریـافـت‎ عـنـوان بهترین‎‎ بازیكن سال‎‎ فوتبال آسیا هستنـدكـه‎ سه‎ تن‎‎‎ از آنها از ژاپـن, دو بـازیـكـن از ژاپن‎‎‎, كره‎ جنوبی‎ و ایران, یك‎ بازیـكـن از ازبكستان‎ نامزد هستند.

جشن‎‎‎ معرفی‎ بهترین بازیكـن سـال‎ 2005 آسیا 9 آذر در كوالالامپور برگزار می‎شود.

امیر گنجی جراحی شد

دوری شش ماهه از كشتی برای قهرمان جوانان جهان

امیر گنجی، ملی‌پوش وزن 96 كیلوگرم كشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی بوداپست، روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت.

امیر گنجی كه در مسابقات جهانی كشتی آزاد امسال بر اثر حركت غیر ورزشی كشتی‌گیر آذربایجانی از ناحیه‌ی مینیسك پا به شدت آسیب دید تا از رقابت‌ها كنار رود، روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت.

گنجی كه قصد حضور در لیگ برتر به همراه تیم مهرگان نور را داشت، به دستور پزشك معالج باید شش ماه از میادین دور باشد و سپس به میادین كشتی بازگردد.

گنجی در رقابت‌های جوانان جهان در لیتوانی بر سكوی نخست ایستاد.

شمسایی یک گام دیگر به رکورد جهان نزدیک شد

وحید شمسایی تا به حال 14گل در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به ثمر رسانده استاو باثبت این 14گل فاصله خود را باز هم

تا بهترین گلزن جهان در بازیهای رسمی فوتسالکه یک برزیلی است و302گل زده کمتر کرد .

شمسایی احتمالا با به ثمر رساندنحدود 50  گل دیگر می تواند این رکورد افسانه ای را بهبود بخشد ومثل علی دایی درفوتبال, ایران راصاحب یک سلطان گل دیگر کند