تبیان، دستیار زندگی
...،شروع فیلمبرداری علی سنتوری از اواخر آذر...،هیچ بازیگری قرارداد نبسته... داریوش مهرجویی كارگردان سینمای ایران كه چندی قبل به دلیل عمل جراحی آپاندیس در بیمارستان بستری شده بود هم‌اكنون بهبود یافته است وطی تماس خبرنگار هنری...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

داریوش مهرجویی: حالم بهتر شده است...،شروع فیلمبرداری علی سنتوری از اواخر آذر...،هیچ بازیگری قرارداد نبسته...


داریوش مهرجویی كارگردان سینمای ایران كه چندی قبل به دلیل عمل جراحی آپاندیس در بیمارستان بستری شده بود هم‌اكنون بهبود یافته است وطی تماس خبرنگار هنری ایسنا اعلام کرد: شرایط و اوضاع جسمانی‌ام بهتر شده است.

وی كه چندی قبل اعلام كرده بود، فیلمبرداری «علی سنتوری» را بعد از ماه رمضان آغاز خواهد كرد تصریح كرد: فیلمبرداری تا اواخر آذر ماه به تعویق افتاده است.

«به دلیل اینكه هنوز بازیگران مورد نظر با این پروژه قرارداد قطعی نبسته اند، فعلا اسامی آنها منتشر نمی شود.»

این درحالی است كه چندی قبل خبر حضور محمد سلوكی(مجری تلویزیونی) در نقش علی سنتوری و احتمال حضور گلشیفته فراهانی در این پروژه مطرح شده بود.

لازم بذكر است هم‌اكنون گروه پروژه ی علی سنتوری مشغول تست و انتخاب بازیگران هستند.

فیلمبردار این پروژه تورج منصوری و همچنین محمدرضا شریفی نیا به عنوان مجری طرح و فرهنگ سروری به عنوان مدیر تولید در پروژه علی سنتوری همكاری می‌كنند.

داریوش مهرجویی به همراه فرامرز فرازمند تهیه كنندگی این كار را برعهده دارند.

مهرجویی كه به همراه خانم محمدی فر نگارش فیلم‌نامه «علی سنتوری» را برعهده داشته است به ایسنا گفته بود: این فیلم روایت زندگی یك آهنگساز و نوازنده است كه در زندگی‌اش با گرفتاری ها و مشكلاتی روبرو می‌شود.

مطالب مرتبط

«میهمان مامان» مرداد ماه در تهران

نقد فیلم ( بمانی )

منبع : ایسنا