تبیان، دستیار زندگی
جریان اغوای شیطان برخی از این احزاب به تدریج به وجود می‌آید و از مسیر ولایت الهی خارج شده و وارد مسیری می‌شوند که به عدوالله تبدیل می‌شوند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برخی گروه ها در مسیر احزاب شیطانی هستند

 حجت الاسلام آقامیری

بخش سیاسی- عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی عمده‌ترین مشکل برخی احزاب را خروج آنها از مسیر ولایت‌ دانست و گفت: خروج برخی گروه‌ها از مسیر الهی موجب تبدیل شدن آنها به احزاب شیطانی می‌شود

حجت‌الاسلام سیدمحمد آقامیری عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به عملکرد احزاب در ایران، اظهار داشت: عمده‌ترین مشکلی که احزاب را متزلزل می‌کند خروج آنها از آن خطی است که باید درون آن حرکت کنند.

وی بر همین اساس قرآن کریم را یک منشور کلی دانست که در اختیار ما قرار دارد و تصریح‌کرد: خروج از خط ولایت‌الله موجب می‌شود عمده‌ترین تحزب‌های الهی به حزب‌های شیطانی تبدیل شده و از مسیر ولایت‌الهی خارج شوند.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی امتداد در خط ولایت الهی را تبعیت از خداوند، رسول خدا، ائمه اطهار، فقها و در این زمان تبعیت از فقیهی که سکاندار راهبری نظام اسلامی است عنوان و متذکر شد: خروج از این مسیر باعث تزلزل و به هم ریختگی و تبدیل شدن یک حزب الهی به یک حزب شیطانی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این احزاب چون در مسیر ولایت‌‌الهی استقرار ندارند، از این رو وجه‌الله نمی‌شوند، افزود: بنابراین ممکن است در کنار منویات الهی که بعضی از مؤسسان این احزاب دارند، منویات شیطانی دخول و رخنه کند.

جریان اغوای شیطان برخی از این احزاب به تدریج به وجود می‌آید و از مسیر ولایت الهی خارج شده و وارد مسیری می‌شوند که به عدوالله تبدیل می‌شوند

حجت‌الاسلام آقامیری با بیان اینکه در طول تاریخ بسیاری از موحدان بت‌پرست شدند، گفت: در نظام و انقلاب ما نیز همزمان یا قبل از آن نیز اینگونه بوده است؛ قطعا برخی از افرادی که در سازمان منافقین یا انجمن حجتیه بودند که ممکن است با نیات مصلحانه و نه مسلمانه وارد کار شده باشند ولی بعد از مدتی خروج از ولایت‌الله داشته و آن حزب به یکی از بدترین حزب‌های شیطانی تبدیل شد.

احزاب ایران

وی در عین حال روال احزاب بعد از انقلاب اسلامی را نیز به همین صورت دانست و افزود: جریان اغوای شیطان برخی از این احزاب به تدریج به وجود می‌آید و از مسیر ولایت الهی خارج شده و وارد مسیری می‌شوند که به عدوالله تبدیل می‌شوند.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی عمده‌ترین مشکل برخی احزاب را خروج آنها از مسیر ولایت‌الله خواند چراکه اگر در این مسیر باشند، هیچ‌گاه مشکل برایشان به وجود نمی‌آید.

وی در خاتمه به گم‌کردن مسیر اصلی از سوی بسیاری از گروه‌ها که همان اطاعت از راهبر اصلی است، اشاره و خاطر‌نشان‌کرد: احزاب باید عنان اختیار خود را به دست آن راهبر بدهند اما متأسفانه برخی گروه‌ها این مسیر اصلی را گم کرده و به تدریج به یک حزب شیطانی تبدیل شدند و این جریانی است که در همه نظام‌ها وجود دارد.

منبع:فارس

تنظیم:سعید آقازاده