تبیان، دستیار زندگی
كرد دفتر«مژفیلم» طبق ارسال نمابری اعلام كرد:طی ماهای اخیرخبری منتشر شده است مبنی براینكه بهمن قبادی به عنوان یكی از اعضای هیات انتخاب چشم انداز سینمای آمریكای لاتین،در حال بررسی و انتخاب فیلم های این رویداد سینمایی است. بدین...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهمن قبادی هرگونه همكاری با چشم انداز سینمای آمریكای لاتین را تكذیب كرد


دفتر«مژفیلم» طبق ارسال نمابری اعلام كرد:طی ماهای اخیرخبری منتشر شده است مبنی براینكه بهمن قبادی به عنوان یكی از اعضای هیات انتخاب چشم انداز سینمای آمریكای لاتین،در حال بررسی و انتخاب فیلم های این رویداد سینمایی است. بدین وسیله اعلام می‌شود كه آقای بهمن قبادی هیچ ارتباطی با افراد همكار در این رویداد سینمایی و یا اعضای هیات انتخاب آن نداشته و ندارد. همچنین نام ایشان نیز بدون اطلاع و هماهنگی مورد استفاده بی دلیل قرار گرفته است . ضمن گلایه از دوستان برگزار كننده این رویداد سینمایی ،هر نوع ارتباط و همكاری میان بهمن قبادی و این رویداد سینمایی ،قویا تكذیب می‌شود.

مهری عبدالله‌زاده ـ دبیر این چشم‌انداز اواخر شهریور ماه در یك نشست خبری این چشم انداز که در روابط عمومی مجموعه تئاترشهر ، انجام شد ، درباره‌ی انتخاب آثار شركت كننده در جشنواره گفته بود: هم‌اكنون این آثار توسط افرادی چون اكبر نبوی، نادر طالب‌زاده، بهمن قبادی و ... در حال انتخاب هستند كه در مرحله‌ی اول 100 فیلم برگزیده شدند و از این میان نیز 40 اثر به جشنواره راه می‌یابند.

چشم انداز سینمای آمریكای لاتین 16 آذر ماه برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط

پرواز لاك پشت‌ها در دانمارك

نگاهی به فیلم های خارجی زبان نامزد دریافت جایزه اسکار

منبع : ایسنا