تبیان، دستیار زندگی
سومین دوره جشنواره کشوری وبلاگ های دینی و فرهنگی به همت اداره كل تبلیغات اسلامی از ابتدای آذر ماه سال جاری در سطح کشور برگزار خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سومین دوره جشنواره ملی وبلاگ های دینی و فرهنگی در راه است

جشنواره ملی وبلاگ های دینی و فرهنگی تبیان زنجان

سومین دوره جشنواره کشوری وبلاگ های دینی و فرهنگی به همت اداره كل تبلیغات اسلامی از ابتدای آذر ماه سال جاری در سطح کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی، «امیر حسین اکبری» مدیر اجرایی سومین جشنواره ملی وبلاگ های دینی و فرهنگی زنجان روزسه شنبه 4 آبان با اعلام این خبر افزود: کمیته اجرایی دبیرخانه دائمی جشنواره وبلاگ های دینی و فرهنگی از 20 ام آبان ماه در محل مرکز مطالعات شبکه های اجتماعی تبیان زنجان تشکیل خواهد شد و از آذر ماه وبلاگ نویسان می توانند اقدام به ثبت نام رایگان در این جشنواره نمایند.

مدیر اجرایی سومین جشنواره ملی وبلاگ های دینی و فرهنگی از توسعه دبیرخانه جشنواره در این دوره خبر داد و با اشاره به مطالعات گسترده دبیرخانه با همکاری مرکز تحقیقات شبکه های اجتماعی اداره كل زنجان، محورهای عمده جشنواره را موضوعات دینی و فرهنگی بخصوص عناوین روز مورد نیاز فرهنگی کشور و نیز آسیب شناسی رسانه دیجیتال اعلام نمود و افزود: در این دوره از جشنواره, دو بخش تخصصی و عمومی با زیر شاخه های برگرفته از محور های جشنواره و بدون محدودیت در انتخاب موضوع برای وبلاگ ها، خواهیم داشت که انتظار داریم بیش از 5000 وبلاگ دینی و فرهنگی کشور اقدام به ثبت نام و رقابت با یکدیگر نمایند.

وی با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره در اواخر آبان ماه اعلام رسمی خواهد شد، جوائز این دوره را فراتر از سال های گذشته دانست که در خبر های بعدی دبیرخانه به اطلاع عموم وبلاگ نویسان و کاربران خواهد رسید.

اکبری کارگاه های تخصصی توسعه وبلاگ دینی و نشست های بررسی ارتقای وبلاگ دینی و سرویس های وب 2 دینی را از برنامه های جانبی جشنواره در نمایشگاه های پیش رو دانست.

لازم به ذکر است دبیرخانه دائمی جشنواره وبلاگ های دینی یکی از معدود مراکز تحقیقاتی و حمایتی سرویس های وب 2 در کشور است که در 2 جشنواره قبلی مجموعا بیش از 8000 وبلاگ توسط وبلاگ نویسان دینی و فرهنگی کشور اقدام به شرکت در ارزیابی های این مرکز نموده اند.

تنظیم: هومن بهلولی