تبیان، دستیار زندگی
فروشگاه اینترنتی تبیان در راستای ارائه محصولات فرهنگی ، و كمك در جهت فراگیری فرهنگ كتاب و كتابخوانی ، عملیات سفارش گیری و فروش اینترنتی كتاب با موضوعات متنوع را در دستور كار خود قرار داده است و تاكنون بیش از 1500 عنوان كتاب ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كتاب و كتابفروشی در فروشگاه اینترنتی تبیان

فروشگاه اینترنتی تبیان در راستای ارائه محصولات فرهنگی ، و كمك در جهت فراگیری فرهنگ كتاب و كتابخوانی ، عملیات سفارش گیری و فروش اینترنتی كتاب با موضوعات متنوع را در دستور كار خود قرار داده است و تاكنون بیش از 1500 عنوان كتاب با موضوعات اسلامی،ادبیات، زنان، خانواده ، كودكان، خانواده ، آموزشی، روان شناسی و ... را ارائه نموده است.
نحوه معرفی این كتابها: تبیان با ارائه مشخصات كتاب، چكیده مطالب، تصویر جلد كتاب و در نهایت قیمت هر كتاب امكان انتخاب را برای كاربران فراهم می نماید.
سهولت امر خرید در فروشگاه اینترنتی ( تنها با 3 كلیك!!!) و همچنین پیگیری و تهیه و تحویل سریع موارد سفارش در منزل، از سایر ویژگی هایی است كه در خرید اینترنتی كاربران از آن استفاده مینمایند.
از مزایای اصلی فروش اینترنتی كتاب می توان به فراگیری آن در تمام نقاط كشور دانست كه باعث توزیع برابر و عادلانه منابع علم و دانش میگردد.


لیست موضوعی این فروشگاه شامل كتاب با موضوعات زیر است:

روان شناسی

رمان و داستان

دائرهالمعارف

خانواده

تاریخی

اسلامی

ادبیات

متفرقه

هنری

كودكان

كمكدرسی

كامپیوتر

سیاسی

زنان


در فروشگاه اینترنتی تبیان، علاوه بر كتاب می توانید از كامل ترین بانك نرم افزارهای چند رسانه ای در موضوعات متنوع و نیز انواعابزارهای آموزشی و كمك آموزشی بازدید و خرید نمایید.