تبیان، دستیار زندگی
هشت پای پیشگوی جام جهانی فوتبال 2010 که پیش بینی‌های صحیح او در بازی‌های نهائی جنجال‌برانگیز شده بود، مرد .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هشت‌پای پیشگوی معروف جام جهانی مرد

هشت جام جهانی

به گزارش شبکه ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه هشت پای پیشگوی جام جهانی فوتبال 2010 که پیش بینی‌های صحیح او در بازی‌های نهائی جنجال‌برانگیز شده بود، مرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه مسئولان آکواریوم محل نگهداری این هشت‌پا ضمن اعلام خبر مرگ این هشت‌پا در بیانیه‌ای تاکید کردند که مدیریت و کارکنان مرکز زندگی دریایی اوبرهاوزن از درگذشت "پل" هشت‌پای پیشگوی این مرکز در شب گذشته که در جریان رقابت‌های جام جهانی برای خود شهرتی دست و پا کرده بود، به شدت ناراحت هستند.

در همین حال استفان پوروول مدیر این مرکز دریایی اعلام کرد: پل جهان را با پیش بینی صحیح تمام بازی‌های تیم ملی آلمان و همچنین بازی فینال شگفت‌زده کرد. موفقیت او، او را به عنوان خبری برجسته‌تر از خود موضوع برگزاری جام جهانی مطرح کرد، همگی ما طبعا به او علاقه روزافزونی پیدا کرده بودیم و به شدت فقدان او را در آینده احساس خواهیم کرد.

هشت پا جام جهانی

پل هشت‌پای پیشگوی جام جهانی آفریقای جنوبی در کمال شگفتی علاقمندان فوتبال دنیا کلیه نتایج تیم ملی فوتبال آلمان را درست پیشگویی کرده بود و در نهایت این هنرنمایی خود را با پیشبینی درست بازی فینال میان اسپانیا و هلند تکمیل کرد.

جسد این هشت پای پیشگو اکنون در سردخانه این مرکز نگهداری می‌شود و مسئولان این مرکز به دنبال راهی مناسب برای گرامیداشت او هستند.

اما در همین حال دوستداران پل نباید ناامید شوند زیرا این مرکز جانشینی را برای این هشت‌پا پیدا کرده و حتی نام او را نیز پل گذاشته‌اند.

مسئولان این مرکز اعلام کرده‌اند که قصد دارند تا مراسم تدفین کوچکی برای این هشت پا برگزار کرده و حتی بر روی محل دفن او آرامگاه کوچکی نیز ایجاد کنند.

تنظیم برای تبیان: امیر بهرامی