تبیان، دستیار زندگی
مهدی غضنفری وزیر بازرگانی دقایقی پیش با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه بازدید كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید وزیر بازرگانی از هفدهمین نمایشگاه مطبوعات

غضنفری؛ وزیر بازرگانی

مهدی غضنفری وزیر بازرگانی دقایقی پیش با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه بازدید كرد.

به گزارش روابط عمومی، همچنین« حسن امامی رضوی» معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی از غرفه های خبرگزاری ها بازدید كرد.

امسال ‪ ۷۰۰‬غرفه در نمایشگاه فعال است و بیش از دو هزار و ‪ ۴۰۰‬نشریه و خبرگزاری داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند،همچنین یك هزار و ‪۶۰۰‬ نشریه و مطبوعه استانی در هفدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی و خارجی شركت می‌كنند.

حدود ‪ ۱۵۰‬نشریه و خبرگزاری خارجی نیز در نمایشگاه امسال حضور دارند كه غالبا برای نخستین بار در این نمایشگاه شركت می‌كنند،حضور بیش از ‪۲۵۰‬ میهمان خارجی از ‪ ۵۵‬كشور مختلف جهان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها قطعی شده است.

‪ ۳۰‬شخصیت علمی جهان اسلام از ‪ ۱۵‬كشور، پنج نفر از روسای دانشگاههای جهان اسلام و تعدادی از شخصیتهای علمی و سیاسی از كشورهای مختلف بویژه كشورهای همجوار نیز در این جشنواره حضور پیدا خواهند كرد.

جشنواره هفدهم مطبوعات و خبرگزاریها، كار خود را از نیمه اول مردادماه سالجاری با اعلام فراخوان جهت ارسال آثار رسانهها آغاز كرده بود كه در نهایت بیش از ‪ ۱۳‬هزار و ‪ ۸۰۰‬اثر از سوی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای سراسر كشور به دبیرخانه جشنواره هفدهم ارسال شد.

امسال، علاوه بر نویسندگان و خبرنگاران نشریات سراسری،بیش از شش هزار و ‪ ۳۰۰‬اثر در رابطه با موضوعات جشنواره‌های جانبی به دبیرخانه جشنواره هفدهم مطبوعات ارسال شده است.

نشریات دانشجویی، نماز و رسانه، جلوههای فرهنگ رضوی و رسانه و بانك از جمله موضوعات جشنواره‌های جانبی است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از ساعت ‪ ۹‬صبح تا ‪۲۰‬ شب در روزهای سوم تا دهم آبان ماه جاری، میزبان علاقه مندان به نمایشگاه مطبوعات است.

تنظیم: هومن بهلولی