تبیان، دستیار زندگی
كتابخانه تبیان در 3 زبان فارسی و انگلیسی و عربی با تعداد 6410 كتاب در قالب 347 كتابخانه موضوعی با امكانات یك كتابخانه برخط در خدمت علاقه مندان قرار داده شده است . امكانات كتابخانه : 1) جستجو گر كتابخانه : برای استفاده هر چه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آشنایی با کتابخانه دیجیتالی تبیان


كتابخانه تبیان در 3 زبان فارسی و انگلیسی و عربی با تعداد 6410 كتاب در قالب 347 كتابخانه موضوعی با امكانات یك كتابخانه برخط در خدمت علاقه مندان قرار داده شده است .

امكانات كتابخانه :

1) جستجو گر كتابخانه :

برای استفاده هر چه بهتر از مطالب كتابخانه جستجوگر پیشرفته ای ایجاد شده است كه قادر به جستجو در كل كتابخانه و زیر موضوعات آنها با امكان جستجوی تركیبی در نام كتاب و نویسنده و متن كتاب و ... را دارا است .

2) كتابخانه شخصی :

محیطی كاملا منحصر به كاربر كه در آن امكان ایجاد كتابخانه ای به نام دلخواه خود و سپس افزودن كتب كتابخانه به مجموعه خود را دارا می باشد . و در این كتب امكان جستجو و تغییر محل كتب در كتابخانه و ... وجود دارد .

3) طرح تحقیقاتی :

از دیگر امكانات كتابخانه امكان ایجاد طرح تحقیقاتی می باشد . با این امكان اعضای سایت میتوانند طرحی را ایجاد كنند . و سایر دوستان شخص در تكمیل این طرح وی را كمك كنند . در هنگام استفاده از مطالب سایت با انتخاب متن میتواند آن را به طرح تحقیقاتی اضافه كنند .

4) فرهنگ لغات

در هنگام استفاده از كتابخانه در صورتی كه معنی لغتی را خواسته باشیم میتوانیم با انتخاب كلمه از فرهنگ لغت غنی كتابخانه استفاده كنیم .

5) دوست یابی

عضو كتابخانه میتواند از میان اعضا افرادی را به عنوان دوست انتخاب كرده و طرح های تحقیقاتی خود را با همكاری آنها ایجاد نماید .

6) تغییرات ظاهری كتب

هنگام استفاده از محیط مطالعه میتوانیم اندازه و نوع و رنگ فونت استفاده شده را متناسب با سلیقه خود تغییر دهیم . و امكان چاپ و ذخیره صفحات وجود دارد .

برای استفاده از راهنمای تصویری كتابخانه از آدرس زیر استفاده نمایید .

http://library.tebyan.net/demo/index.htm