تبیان، دستیار زندگی
انوار متعالیه و الطاف خفیه الهی در سخن ولی‌فقیه، حقیقت ولایت ایشان را بیش از پیش قابل درک كرده است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تا آخر ایستاده‌ایم

تا آخر ایستاده‌ایم

اداره همکاری‌های علمی و بین‌الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی هم‌زمان با سفر مقام معظم رهبری به شهر قم كتاب «تا آخر ایستاده‌ایم» را منتشر كرد.

این کتاب شامل دو بخش است که بخش نخست آن به نگاه و اندیشه بزرگان، شخصیت‌ها و خاطراتی از اخلاق و منش عملی رهبر معظم انقلاب اختصاص دارد و بخش دوم چکیده دو سخنرانی مهم معظم‌له را درباره ضرورت تحول در ابعاد مختلف حوزه در سال‌های 74 و 86 در خود جای داده است.

به گزارش ایبنا، مدیر اداره همکاری‌های علمی و بین‌الملل در این باره گفت: این کتاب شامل دو بخش است که بخش نخست آن به نگاه و اندیشه بزرگان، شخصیت‌ها و خاطراتی از اخلاق و منش عملی رهبر معظم انقلاب اختصاص دارد و بخش دوم نیز چکیده دو سخنرانی مهم معظم‌له را درباره ضرورت تحول در ابعاد مختلف حوزه در سال‌های 74 و 86 در خود جای داده است.

حبیب قهرمانی افزود: در این کتاب خاطراتی از شخصیت‌ها، اندیشمندان خارجی از جمله «خاویر پرز دکوئیار» و «کوفی عنان» روسای اسبق سازمان ملل متحد، «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان، «بی‌نظیر بوتو» نخست وزیر اسبق پاکستان، «شیخ محمود عید» مدیر مرکز اسلامی آرژانتین و سایر شخصیت‌های بین‌المللی درباره مقام معظم رهبری جای دارند.

وی ادامه داد: بخشی از این کتاب به سخنان ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید از جمله حضرات آیات بهجت، گلپایگانی، اراکی، فاضل لنکرانی، بهاء‌الدینی، نوری همدانی، شهید مطهری، شهید محراب آیت‌الله دستغیب، آیت‌الله مصباح یزدی و سایر بزرگان حوزه علمیه درباره شخصیت و ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب اختصاص دارد.

قهرمانی اظهار داشت: این کتاب را در یک عبارت، کتاب استنباط و درک یک حقیقت متعالی به نام ولایت فقیه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای می‌دانم. این اثر دانشنامه‌ای است که برای دوستداران ولایت، بزرگان علم دین و عالمان فرهیخته، مدیران و تمامی دست‌اندرکاران امور فرهنگی و اجرایی کشور، نقشه راه محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: انوار متعالیه و الطاف خفیه الهی در سخن ولی‌فقیه، حقیقت ولایت ایشان را بیش از پیش قابل درک كرده است و بر اساس آن می‌توان برنامه‌های خودسازی، تحول و فرهنگ‌سازی در حوزه علمیه و به تبع آن این اهداف را در جامعه اسلامی تدوین و عملیاتی و در موضوعات آن پژوهش‌های عمیق و کاربردی طراحی كرد.


گروه کتاب تبیان - محمد بیگدلی