تبیان، دستیار زندگی
سومین جشنواره داستان انقلاب با اعطای 485 میلیون ریال جایزه، نیمه دوم بهمن‌ماه امسال همزمان با سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جوایز جشنواره "داستان انقلاب" اعلام شد

جوایز جشنواره داستان انقلاب اعلام شد

سومین جشنواره داستان انقلاب با اعطای 485 میلیون ریال جایزه، نیمه دوم بهمن‌ماه امسال همزمان با سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزیدگان این جایزه در بخش رمان نوجوان و بزرگسال، هریک به ترتیب 100، 70 و 50 میلیون ریال و نفرات نخست داستان کوتاه در دو گروه سنی نوجوان و بزرگسال هریک 10 میلیون ریال دریافت خواهند کرد.

دبیرخانه سومین جشنواره "داستان انقلاب" همچنین اعلام کرد: ارسال اثر برای این جشنواره در قالبهای رمان و داستان کوتاه، هیچ گونه محدودیتی از نظر تعداد ندارد و هر نویسنده می‌تواند چند رمان و داستان کوتاه خود را به این دبیرخانه ارسال کند.

همچنین تاکید شده است: چون آثار داستانی، ملاک اعلام رأی داوران خواهد بود و برای رعایت عدالت و انصاف، نام افراد و صاحبان قلم، روی آثار درج نمی‌شود بنابراین هریک از نویسندگان می‌توانند به هر تعداد که مایل هستند برای سومین جشنواره داستان انقلاب اثر بفرستند.

گفتنی ‌است رمانها و داستانهای ارسالی به این جشنواره باید معطوف به حوادث و رخدادهای انقلاب اسلامی باشند و آثاری که به این حادثه تاریخی نپردازند، پیش از داوری از گردونه رقابت حذف خواهند شد.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای جوایز این جشنواره با حوزه هنری همکاری می‌کند.

نویسندگان می‌توانند رمانها و داستانهای کوتاه خود را در دو گروه سنی نوجوان و بزرگسال و با موضوع انقلاب اسلامی تا پایان دی‌ماه 89 به نشانی تهران، صندوق پستی 1677ـ15815 بفرستند.

تهیه و تنظیم: مهسا رضایی – بخش ادبیات تبیان