تبیان، دستیار زندگی
گنجینه تصاویر موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان بر روی اینترنت قرار گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گنجینه تصاویر سایت تبیان رونمایی شد

گنجینه تصاویر تبیان

گنجینه تصاویر موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان بر روی اینترنت قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی تبیان، این بخش از سایت فرهنگی واطلاع رسانی تبیان با هدف گستردگی موضوعات، کیفیت بالای تصاویر، سرعت دسترسی بالا به تصاویر، تصاویر متنوع و جذاب و آیتم های مورد استفاده گرافیست ها ایجاد شده است.

گنجینه تصاویر تبیان درحال حاضر دارای بیش از 10 هزار تصویر با موضوعات مختلف بوده که هر روز به تعداد آن افزوده می شود.

در طراحی گنجینه علاوه بر ارائه تصویر و توضیحاتی متناسب با آن، فضای مشارکتی بیشتری از نظر ثبت نظرات و امتیاز برای تصاویر ایجاد شده است تا كاربران ضمن ارائه نظر، سلیقه آنان نیز در نمایش تصاویر دیده شده باشد.

تعامل با کاربران از طریق "ایمیل بخش گنجینه" از دیگر ویژگی های بارز این بخش بوده که با طراحی خاصی روی سایت قرار گرفته است.

جستجو، منو موضوعات، تصاویر تصادفی، پربیننده ‌ترین تصویر، هدیه امروز، روایت تصویری، گالری تصاویر من و تصاویر برگزیده از بخش های در نظر گرفته شده برای گنجینه تصاویر است.

در  قسمت "هدیه امروز" بسته هایی از تصاویر و یا مرتبط با تصویر (مانند اسكرین سیور، پاورپوینت و ...) هستند كه به صورت یك فایل فشرده شده (قابل دانلود) و رایگان در اختیار کاربر تبیان قرار می گیرد.

"روایت تصویری" که از دیگر بخشهای جدید گنجینه است دارای نوعی ارتباط بین چند تصویر بوده كه باعث معنا دار شدن تصاویر در كنار هم می‌شود؛ به همین منظور در چینش این تصاویر از قالبی متفاوت كمك گرفته شده است تا کاربر بتواند تمامی تصاویر را به صورت یكجا تماشا کند.

«گالری تصاویر من» از جذاب ترین بخش های دیده شده در گنجینه تصاویر است، در این بخش کاربر تصاویر مورد علاقه خود را انتخاب و آنها را براساس علاقه و موضوع در یک محیط اختصاصی دسته بندی می کند.

گفتنی است، گنجینه تصاویر تبیان با آدرس:  ImageGallery.html  بر روی اینترنت قابل دسترسی است.

تنظیم: هومن بهلولی