تبیان، دستیار زندگی
به گزارش ایسنا، دیوید جان رو كه از قهرمانان جهان در رشته بیلیارد است، در مراسمی كه با حضور علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی و حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه كشور برگزار شد، با گفتن شهادتین به دین اسلام مشرف شد. او
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرمربی تیم ملی بیلیارد ایران مسلمان شد
سر مربی تیم ملی بیلیارد ایران مسلمان شد

به گزارش ایسنا، " دیوید جان رو " كه از قهرمانان جهان در رشته بیلیارد است،  در مراسمی كه با حضور علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی و حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه كشور برگزار شد، با گفتن شهادتین به دین اسلام مشرف شد. او بعد از این مراسم نام "داوود" را برای خود انتخاب كرد.

سر مربی تیم ملی بیلیارد ایران مسلمان شد

دیوید جان رو" در مراسم مشرف شدنش به دین اسلام گفت: از زمانی كه به مشهد سفر كردم انقلابی در من ایجاد شد و به دین اسلام تمایل پیدا كردم. 

سرمربی انگلیسی بیلیارد در جمع خبرنگاران درباره علاقمند شدنش به دین اسلام اظهار کرد: چندین سال در دوبی، قطر و بحرین مربی بودم و در آنجا با اسلام آشنا شدم. زمانی که به ایران آمدم جذب فرهنگ ایرانیان شدم. به دلیل مسابقاتی که در مشهد برگزار شد به آنجا رفتم و خواستار رفتن به حرم امام رضا علیه السلام شدم. از آن زمان دیگر تصمیم گرفتم که مسلمان شوم.

وی افزود: امیدوارم در این مدت با مطالعه بیشتر بتوانم مسلمان خوبی باشم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ضمن تبریک مشرف شدن دیوید جان رو به دین اسلام عنوان کرد: ما نگاه‌مان به انسان‌ها چه مسلمان و چه غیرمسلمان نگاه انسانی است. احترام به همه جزو دستورات دینی ماست. ما قبل از این با شما پیوند انسانی داشتیم حالا پیوند فکری و دینی هم داریم.

وی با بیان این که اسلام دین آسانی است، تصریح کرد: دین اسلام بسیار لذت بخش است، به شرط آن که این دین را به جان بپذیریم. از زمانی که کسی مسلمان شود و شهادتین را بگوید تمام گناهان قبلی او به جز حق الناس بخشیده می‌شود.

سر مربی تیم ملی بیلیارد ایران مسلمان شد

در این مراسم علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی گفت: امروز روز پرافتخاری برای همه ما است. مطمئنا اگر کسی ذات خوبی نداشته باشد نمی‌تواند حقیقت را به راحتی بپذیرد.

در پایان این مراسم علی سعیدلو هزینه اولین حج او را تقبل کرد و همچنین حجت الاسلام تقوی نیز یک جلد قرآن کریم با ترجمه انگلیسی و چند جلد کتاب به او هدیه داد.



باشگاه کاربران تبیان - ارسالی از yalatef