تبیان، دستیار زندگی
لورن بوث ، 43 ساله، خواهرزن تونی بلر گوینده رادیو و تلویزیون، 6 هفته پیش پس از سفر به حرم مقدس فاطمه معصومه (س) در شهر مقدس قم به دین اسلام گروید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خواهر زن تونی بلر مسلمان شد

خواهرزن تونی بلر

خواهر زن نخست‌وزیر اسبق انگلیس پس از تجربه یك سفر مقدس در ایران به دین اسلام گروید ، به گزارش فارس  روزنامه انگلیسی "دیلی‌میل " نوشت:  "لورن بوث "، 43 ساله، خواهرزن "تونی بلر " گوینده رادیو و تلویزیون، 6 هفته پیش پس از سفر به حرم مقدس "فاطمه معصومه " (س) در شهر مقدس قم به دین اسلام گروید.

وی به رسانه‌ها اعلام كرد كه هم‌اكنون حجاب دارد و روزانه 5 مرتبه نماز برپا می‌دارد و هر زمان كه بتواند از مسجد محلی خود دیدار می‌كند.

بوث به روزنامه دیلی میل در خصوص سفر خود به شهر مقدس قم گفت: سه‌شنبه بعدازظهر بود و من نشسته بودم كه احساس كردم یك مورفین معنوی به من تزریق شده است و احساس سعادت و شادی می‌كنم.

وی ادامه داد كه زمانی كه به انگلیس بازگشت خیلی سریع به دین اسلام گروید.

بوث گفت: من دیگر گوشت خوك نمی‌خورم و هر روز قرآن می‌خوانم و اكنون 60 صفحه قرآن قرائت كرده‌ام. 45 روز است كه دیگر مشروبات الكلی مصرف نمی‌كنم كه این بیشترین زمانی‌ است كه در 25 سال اخیر من به مشروبات الكلی روی نكرده‌ام. مسئله عجیب از زمانی كه تصمیم گرفتم به دین اسلام تغییر دین دهم این است كه من به هیچ عنوان هیچ تمایلی برای لمس الكل هم ندارم و این در حالی است كه من فردی بودم كه میل شدیدی به آن داشتم و در پایان هر روز یك شیشه یا دو شیشه االكل مصرف می كردم.

وی در خصوص احتمال پوشیدن برقع گفت: چه كسی می‌داند كه این سفر معنوی مرا به كجا می‌برد.

بر اساس این گزارش، قبل از آنكه بوث به ایران سفر كند تا حدودی با اسلام موافق بود و بسیاری از وقت خود را در خصوص موضوع فلسطین صرف می‌كرد.

بوث تأكید كرد: من همیشه از قدرت و تسلی كه اسلام به انسانها می‌داد شگفت‌زده می‌شدم.

وی گفت كه امیدوار است گرایش وی به اسلام بر طرز برخورد "تونی بلر " و نگرش وی به اسلام تأثیر گذارد.

تنظیم شده توسط موسوی - بخش سیاست تبیان