تبیان، دستیار زندگی
اکران شبانه رفتارهای غیر طبیعی 2
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اکران شبانه "رفتارهای غیر طبیعی 2"

اکران شبانه رفتارهای غیر طبیعی 2

دنباله فیلم ترسناک استودیو پارامونت نیمه‌شب پنجشنبه با 3/6 میلیون دلار فروش در سینماهای آمریکای شمالی رکورد شکست.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ورایتی، «فعالیت فراهنجار 2» که در 1800 سینما روی پرده رفته، رکورد بهترین فروش نیمه‌شب یک فیلم درجه R همین طور رکورد بهترین فروش نیمه‌شب فیلمی اکران‌شده در ماه اکتبر را جابجا کرد.

این فیلم رکورد فیلم درجه R «نگهبانان» را شکست که سال 2009 حدود 6/4 میلیون دلار فروخت. پارامونت برای نمایش‌های نیمه‌شب «فعالیت فراهنجار 2» به شدت تبلیغ کرد و در تبلیغات تلویزیونی روی آغاز اکران این فیلم در نیمه‌شب پنجشنبه تاکید زیادی شده بود.

فیلم جدید درباره خانواده‌ای است که پس از چند حادثه عجیب در سراسر خانه دوربین‌های مداربسته کار می‌گذارند، اما به زودی متوجه می‌شوند اتفاقاتی که در خانه روی می‌دهد، اهریمنی‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کردند.

«فعالیت فراهنجار 2» را تاد ویلیامز بر مبنای فیلمنامه‌ای از مایکل پری کارگردانی کرده و اورن پلی فیلمنامه‌نویس و کارگردان فیلم اول به عنوان تهیه‌کننده با این پروژه همکاری کرده است.

اولین «فعالیت فراهنجار» Paranormal Activity حدود چهار سال پیش با بودجه‌ای کمتر از 15 هزار دلار ساخته شد. این فیلم پاییز پارسال پس از چهار هفته اکران محدود به طور گسترده اکران شد و در هفته اول اکران گسترده 1/21 میلیون دلار به دست آورد.

انتظار می‌رود «فعالیت فراهنجار 2» در هفته اول اکران (جمعه تا یکشنبه) فروش بسیار بیشتری داشته باشد.

داستان فیلم اول درباره زوجی بود که در خانه‌ای تسخیرشده زندگی می‌کردند. فیلم جدید درباره خانواده‌ای است که پس از چند حادثه عجیب در سراسر خانه دوربین‌های مداربسته کار می‌گذارند، اما به زودی متوجه می‌شوند اتفاقاتی که در خانه روی می‌دهد، اهریمنی‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کردند.

از فیلم‌های قبلی تاد ویلیامز کارگردان «فعالیت فراهنجار 2» می‌توان به درام «در کف اتاق» با بازی کیم بیسینگر و جف بریجز همین طور «ماجراهای سباستین کول» اشاره کرد.

گروه سینما تلویزیون تبیان