تبیان، دستیار زندگی
مسئول دارالقرآن كریم اداره كل تبلیغات اسلامی قم ضمن اعلام تغییر مكان مركز مشاوره قرآنی بشری گفت: پاسخگویی از طریق سایت موجب ارتقای سطح آگاهی و ارتباط مخاطبان با مراكز مشاوره قرآنی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سیدجواد عظیمی:

‌‌پاسخگویی اینترنتی موجب ارتقای ارتباط مخاطبان با مراكز مشاوره قرآنی می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد عظیمی

مسئول دارالقرآن كریم اداره كل تبلیغات اسلامی قم ضمن اعلام تغییر مكان مركز مشاوره قرآنی بشری گفت: پاسخگویی از طریق سایت موجب ارتقای سطح آگاهی و ارتباط مخاطبان با مراكز مشاوره قرآنی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد عظیمی، مسئول دارالقرآن كریم اداره كل تبلیغات اسلامی قم، در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به نیازهای زیادی كه در باب پاسخگویی به مسائل قرآنی مشاهده شد، اظهار كرد: به همت دارالقرآن كریم اداره كل تبلیغات اسلامی قم، مركز مشاوره قرآنی بشری چهار سال پیش فعالیت خود را در زمینه پاسخ‌گویی به سؤالات دینی و قرآنی آغاز كرد.

وی افزود: با تغییر مكان مركز مشاوره بشری، شماره تماس پاسخ‌گویی این مركز نیز به شماره 77422636 با پیش شماره قم تغییر كرده است كه علاقه‌مندان از این ‌پس می‌توانند از طریق این شماره با مشاوران مركز مشاوره قرآنی بشری در تماس باشند و ‌پاسخ سؤالات خود را از مشاوران این مركز دریافت كنند.

مسئول دارالقرآن كریم اداره كل تبلیغات اسلامی قم با بیان این‌كه ما به شیوه تلفنی و مكاتبه‌ای به سوالات ‌پاسخ می‌دهیم، گفت: از دیگر شیوه‌های پاسخگویی ما، پاسخگویی از طریق سایت تبیان قم است كه در این شیوه پاسخگویی پرسشگر می‌تواند با دیگر امكانات سایت آشنا و نیز از خبرهای اداره كل تبلیغات اسلامی قم اطلاع یابد و این‌گونه دریچه‌ای از اطلاعات بر روی ایشان گشوده می‌شود.

حجت‌الاسلام عظیمی در ادامه مبنای پاسخگویی‌ها را بر اساس مبانی دینی و قرآنی عنوان كرد و گفت: ما سؤال كسی را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم و حتی اگر سؤالات دینی و قرآنی نباشد، پرسشگر را به متخصص امر ارجاع می‌دهیم تا پاسخ خود را بیابد.

وی در پایان اظهار كرد: علاقه‌مندان می‌توانند سؤالات خود را از ساعت 8 تا 14 بعدازظهر به طور مستقیم از مشاوران مركز مشاور قرآنی بشری دریافت كنند و در غیر این ساعات سؤالات خود را بر روی پیغامگیر مطرح كنند و یا به سایت تبیان قم مراجعه كنند.

تنظیم: هومن بهلولی