تبیان، دستیار زندگی
نیروی کار امروز نسبت به گذشته بسیار با تجربه تر و آگاه تر شده و از طبقات گوناگون جامعه می باشد. روش من یا بهترین روش به منظور کنترل و نظارت بر مدیریت هیچ منافاتی با شرایط فوق ندارد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کپسول مدیریت

مدیریت

کتاب کپسول مدیریت اثر کنث بلانچارد است که ابراهیم مولایی آقایی و رضا لازمی ونجانی آن را ترجمه کرده اند. بلانچارد در حوزه مدیریت کتاب های متعددی دارد که خوانندگان زیادی داشته است. در این مقدمه این کتاب می خوانیم.

نیروی کار امروز نسبت به گذشته بسیار با تجربه تر و آگاه تر شده و از طبقات گوناگون جامعه می باشد. روش من یا بهترین روش به منظور کنترل و نظارت بر مدیریت هیچ منافاتی با شرایط فوق ندارد. در نهایت مردم به دنبال یک کار متفاوت و البته بهتر در مدیریت سازمانی می باشند. آن ها به رهبران و مدیرانی نیاز دارند که نه تنها شرایط خوبی را فراهم می آورند بلکه اعتماد و احترام افراد تحت کنترل و مدیریت خود را نیز جلب کنند.

کپسول مدیریت حکایت و تمثیل جالبی است که در بر گیرنده نیاز های مدیران و رهبران به منظور نشان دادن صداقت، نهادینه کردن فرهنگ مشارکت در سازمان ها، تقویت اعتماد به نفس در افراد با اهمیت دادن به کاری که آن ها انجام می دهند، می باشد. باور ما بر این است که وقتی شما از خواسته ها و نیازهای واقعی افراد آگاه هستید بهتر از هر کس دیگری می توانید وارد عمل شوید. حتی کسی که فکر می کند به کپسول کامل رهبری و مدیریت دست یافته است.

همواره به یاد داشته باشید که رهبری و مدیریت کاری نیست که شما برای کارمندانتان انجام می دهید بلکه کاری است که به همراه آنها انجام می دهید.

برای خرید کتاب کپسول مدیریت کلیک کنید.

تنظیم: آقایی


برای خرید کتب ادبیات کلیک کنید.

برای خرید کتب روانشناسی کلیک کنید.

برای خرید از فروشگاه اینترنتی کلیک کنید.