تبیان، دستیار زندگی
كمپ تیم‌ ملی تحت تاثیر شكست مقابل مقدونیه آخرین تمرین تیم ملی فوتبال كشورمان در آستانه دیدار مقابل توگو صبح دیروز در كمپ تیم ملی برگزارشد. آخرین تمرین تیم ملی فوتبال كشورمان پیش از دیدار مقابل توگو راس ساعت 11 دیروز با حضور ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمرین تیم ملی فوتبال در سكوت انجام شد

كمپ تیم‌ ملی تحت تاثیر شكست مقابل مقدونیه


آخرین تمرین تیم ملی فوتبال كشورمان در آستانه دیدار مقابل توگو صبح دیروز در كمپ تیم ملی برگزارشد.

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال كشورمان پیش از دیدار مقابل توگو راس ساعت 11 دیروز با حضور 23 بازیكن زیر نظر برانكو ایوانكوویچ و حسین فركی برگزار شد. ملی‌پوشان تمرینات خود را با دویدن آرام شروع كرده و چند دقیقه‌ای زیر نظر فركی به گرم كردن خود پرداختند. در ادامه این تمرینات بازیكنان به سه گروه هفت نفره تقسیم شده و با توپ حركات تك ضرب را تمرین كردند.

بخش پایانی تمرینات تیم ملی به بازی تمرینی در زمین كوچك شده اختصاص داشت كه در حین این تمرین برانكو دستورات تاكتیكی لازم را به بازیكنان گوشزد می‌كرد. ملی‌پوشان كشورمان در پایان با انجام حركات كششی تمرینات را به پایان رسانده و عازم هتل محل اقامت خود شدند.

مهدی واعظی، وحید طالب‌لو و ابراهیم میرزاپور به صورت اختصاصی زیر نظر سجادی و بگوویچ تمرینات سبكی را انجام دادند.

از نكات قابل توجه تمرینات امروز تیم ملی آمادگی و انگیزه بالای رحمان رضایی، مهدی مهدوی‌كیا و وحید هاشمیان بود.

فریدون زندی آمادگی و جدیت لازم را در تمرینات امروز تیم ملی نداشت و تا حدودی خسته به نظر می‌رسید.

تمرین تیم ملی در سكوت كامل و بدون حضور هواداران فوتبال برگزار شد و به نظر می‌رسید كه شكست مقابل مقدونیه جو سنگینی را بر این تمرین حاكم ساخته بود.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود درمسابقات چهار جانبه تهران ساعت 15 و 30 دقیقه فردا (یكشنبه) به مصاف تیم ملی توگو می‌رود.