تبیان، دستیار زندگی
مدیر حوزه های علمیه: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مرجعی بزرگ و رهبری حکیم و فرهیخته است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت‌الله خامنه‌ای رهبری حکیم و فرهیخته

مقام معظم رهبری

مدیر حوزه های علمیه: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مرجعی بزرگ و رهبری حکیم و فرهیخته است

به گزارش مرکز خبر حوزه، عضو خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب از جهات متعدد ممتاز و دارای افكار روشن و حكیمانه هستند كه توانسته اند نظام مقدس جمهوری اسلامی را همانند حضرت امام راحل(ره) رهبری و هدایت كنند و باعث درخشش نظام در سطح بین الملل شوند.

منویات رهبری، چراغ راه مسئولان حوزه

آیت الله مقتدایی افزود: مقام معظم رهبری برای حوزه های علمیه، هدایتگری های روشن و نظرات حكیمانه ای ابراز كرده اند كه در مقاطع مختلف منویات ایشان حقاً چراغ راه مسئولان قرار گرفته و موجب رشد و شكوفایی حوزه در ابعاد مختلف شده است

عضو جامعه مدرسین حوزه تصریح كرد: در دیدار فرهیختگان حوزه با رهبر عظیم الشان، ایشان مطالب روشن و راه گشایی درباره تحول در حوزه بیان کردند، همچنین مطالباتی داشتند كه بخشی از آنها به مرحله عمل رسیده و نتایج بسیار خوبی برای حوزه و حوزویان داشته است و بخشی دیگری نیز در دست طراحی، بررسی و اجرا است.

مدیرحوزه های علمیه اظهار داشت: ما منتظر نظرات و راهنمایی‌های راه گشا و نورانی ایشان هستیم كه همانند گذشته بركات فراوانی برای حوزه علمیه قم و حوزه های علمیه شهرستانها خواهد داشت، همچنین امیدواریم حوزه علمیه قم تحت راهنمایی ها ورهبری ایشان بتواند پاسخگوی نیازهای مختلف امت اسلامی باشد.

لحظه شماری برای دیدار با رهبری

بر اساس گزارش رادیو معارف، وی در پایان گفت: حوزه علمیه و مردم قم در انتظار تشریف فرمایی معظم له هستند و برای دیدار با مقام معظم رهبری  لحظه شماری می كنند