تبیان، دستیار زندگی
تان هنگامی که جیم، نوجوان 15 ساله بر روی نقشه ای خیره شده است و به افسانه غارت هزار جهان فکر می کند، به ماجرایی عظیم تر پی می برد که گنجینه ای ارزشمند به سرقت رفته است....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خلاصه داستان

هنگامی که جیم، نوجوان 15 ساله بر روی نقشه ای خیره شده است و به افسانه غارت هزار جهان فکر می کند، به ماجرایی عظیم تر پی می برد که گنجینه ای ارزشمند به سرقت رفته است.
این فیلم که بر اساس داستان معروف " جزیره گنج " ، اثر روبرت لوئیس استیونسون نوشته و تهیه شده است ، ادامه سفر جیم در یک دنیای موازی را نشان می دهد که از یک سفینه درخشان خارج گردیده  و با یک موجود نیمه انسان ، نیمه ماشین به نام جان سیلور که آشپز است آشنا می شود. جیم تحت سرپرستی او رشد می کند و آنها در ماجراهای فضایی به طور مشترک عمل می کنند. خطر بزرگ تر زمانی برای جیم مشخص می شود که درمی یابد رفیق مورد اعتماد او یعنی جان سیلور یک سارق حرفه ای است و توطئه هایی در سر دارد. جیم با خیانت هایی رو به رو می شود که در اعماق روح او اثر می گذارد ولی در نهایت به گنجی می رسد که بسیار فراتر از تصورش بوده است. جیم به کمک این گنج از حالت نوجوان خارج شده و تبدیل به یک مرد قوی می گردد و یک تنه با تمام توطئه ها و خیانت ها مبارزه می کند.