تبیان، دستیار زندگی
یک مشخصه عالی از شخصیت سالم این است: اگر بتوانید با انواع مختلف افراد برخورد کنید در نتیجه، شخصیت سالمی دارید اگر هم نتوانید با افراد مختلف برخورد داشته باشید مسلماً یک شخصیت ناسالم هستید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شخصیت سالم

منظره ، غروب آفتاب

کتاب روانشناسی فروش از برایان تریسی آموزش یک سری راهکار و تکنیک ها برای فروش بیشتر، سریعتر و آسانتر است. یک مشخصه عالی از شخصیت سالم این است: "اگر بتوانید با انواع مختلف افراد برخورد کنید در نتیجه، شخصیت سالمی دارید" اگر هم نتوانید با افراد مختلف برخورد داشته باشید مسلماً یک شخصیت ناسالم هستید.

افراد با سطح بالایی از شخصیت سالم، توانایی رویارویی با قشرهای مختلف را دارند، مخصوصاً در کار فروشندگی. منظور این که، سطح اعتماد به نفس شما دقیقاً با سلامت شخصیت شما منطبق می شود. و بازهم، هرچقدر خودتان را دوست داشته باشید، بیشتر از رابطه با دیگران لذت می برید و آنها هم شما را بیشتر دوست دارند. هر چه بیشتر به خود علاقه داشته باشید، بودن با دیگران برایتان آسان تر  می شود.

با مشتری دوست شوید

شخصیت با عزت نفس بالا، کسی است که توانایی زیادی برای ایجاد رابطه دوستی، هرجا که برود دارد. چون خودش را دوست دارد، بطور طبیعی و ناخودآگاه مورد توجه دیگران هم هست. وقتی که انسان فکر می کند کسی واقعاً او را دوست دارد، راحت تر به حرفهایش گوش می دهد و هرچه را که بفروشد می خرد.

آیا تا کنون برایتان پیش آمده که، جایی می خواهید خرید کنید، اما از فروشنده آن مغازه خوشتان نمی آید؟ در بیشتر موارد شما خرید نمی کنید، حتی اگر آن جنس قیمت مناسبی داشته باشد.

به مشتریان خوبتان فکر کنید، کسانی که شما را دوست دارند و از خرید  کردن از شما لذت می برند و شما هم آنها را دوست دارید و می خواهید به آنها کالایی را بفروشید.

جهت خرید کتاب روانشناسی فروش کلیک نمایید.

تنظیم: آقایی


برای خرید کتب روانشناسی کلیک کنید.

برای خرید کتب ادبیات کلیک کنید.

برای خرید از فروشگاه اینترنتی کلیک کنید.