تبیان، دستیار زندگی
معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سایت تبیان با گسترش فعالیت های خود در ردیف 20 سایت پربیننده در سطح جهان قرار گرفته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معاون سازمان تبلیغات اسلامی

سایت تبیان یكی از 20 سایت پربیننده در جهان است

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سایت تبیان با گسترش فعالیت های خود در ردیف 20 سایت پربیننده در سطح جهان قرار گرفته است. 

سید جواد موسوی هوایی

به گزارش روابط عمومی، «سید جواد موسوی هوایی»  در نشست با رسانه های گروهی در ایلام اظهار داشت: استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و بالندگی به روش های سنتی تبلیغی از اهم برنامه های این سازمان قرار دارد.

وی اضافه كرد: استفاده از فن آوری های جدید در جهت ایجاد روحیه بصیرت و آگاهی به مردم و به ویژه نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است.

موسوی هوایی گفت: اندازی سایت مختلف در سازمان تبلیغات و حضور در محیط های مجازی و سایبری از برنامه های اصلی سازمان تبلیغات در سالهای اخیر بوده است.

این مقام مسئول تعداد سایت های زیر نظر سازمان تبلیغات در سطح كشور را حدود 170 سایت اعلام كرد و افزود: یكی از مهم ترین سایت های تبلیغی در كشور سایت تبیان است كه در زمینه میزان استفاده كاربران و استفاده كنندگان از فضای اینترنتی جزء 20 سایت اول جهان قرار دارد.

موسوی تعداد مراجعه كنندگان در سطح جهان به سایت تبیان حدود یك میلیون و دویست هزار نفر در روز اعلام كرد كه حدود 500 هزار نفر از آنها حداقل 2 دقیقه در این سایت بازدید می كنند.

وی یكی از اهداف اصلی راه اندازی سایت تبیان را پاسخگویی به شبهات و مسائل دینی بازدید كنندگان عنوان كرد و تصریح كرد: در مخزن سوالات این سایت هم اكنون حدود 250 هزار سوال طراحی شده است.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی كشور استفاده از فضای سایبری و مجازی را فرصتی مغتنم برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با آرمانها و ارزش های دین مبین اسلام عنوان كرد.

وی راه اندازی خبرگزاری مهر را در جهت تنویر افكار عمومی و انتقال مفاهیم اسلامی و انقلابی را از دیگر اقدامات سازمان تبلیغات در سالهای اخیر برشمرد و اضافه كرد: انتقال اخبار فرهنگی رویكرد اصلی خبرگزاری مهر است و هم اكنون این خبرگزاری 17 زبان زنده دنیا را پوشش می دهد.

موسوی هوایی شناسایی شبكه های ماهواره ای و رصد حركت دشمنان نظام و انقلاب را از دیگر اقدامات سازمان تبلیغات در سالهای اخیر عنوان كرد.

این مقام مسئول تاسیس دار القرآن كریم را در جهت توسعه فعالیت های قرآنی و ایجاد فرهنگ معنوی در سطح جامعه از دیگر اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی كشور در سالهای اخیر مهم ارزیابی نمود.

مدیركل پژوهش های كاربردی سازمان تبلیغات اسلامی كشور در این نشست مطبوعاتی اظهار داشت: توجه به دین داری و تحقق آن در عرصه های اجتماعی یكی از مهم ترین برنامه های دفتر پژوهش های كاربردی سازمان تبلیغات اسلامی كشور است.

«سید علیرضا فروغی» تصریح كرد: اولین پیمایش دینی در سطح تمامی استانهای كشور در حال انجام است و نتیجه آن تا پایان آذر ماه تدوین و در دسترس افكار عمومی قرار خواهد گرفت.

وی بررسی وضعیت پوشش و حجاب را یكی دیگر از برنامه های این دفتر عنوان كرد و اضافه نمود: بر اساس این پژوهش فرهنگ پوشش و حجاب در زندگی عامه مردم و بر اساس سبك زندگی افراد در مناطق مختلف مورد ارزیابی قرار می گیرد.

مدیركل تبلیغات اسلامی ایلام در این نشست اعزام كاروان‌های قرآنی به شهرستان‌ها، دعوت از قاریان كشوری و بین‌المللی، تجلیل از برترین‌های خادمان قرآن و فعالان عرصه ترویج فرهنگ قرآنی را از اهم اقدامات اداره كل تبلیغات اسلامی ایلام عنوان كرد.

تنظیم: هومن بهلولی