تبیان، دستیار زندگی
‌یابی به فینال بازماند تیم ملی فوتبال كشورمان با شكست مقابل تیم مقدونیه از راه‌یابی به فینال تورنمنت چهارجانبه‌ی تهران بازماند. در دومین دیدار مسابقات چهارجانبه‌ی تهران كه از ساعت 17:30 دیروز(جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد،...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران ‌1 - مقدونیه ‌2

تیم ملی فوتبال از راه‌یابی به فینال بازماند


تیم ملی فوتبال كشورمان با شكست مقابل تیم مقدونیه از راه‌یابی به فینال تورنمنت چهارجانبه‌ی تهران بازماند.

در دومین دیدار مسابقات چهارجانبه‌ی تهران كه از ساعت 17:30 دیروز(جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد، تیم ملی فوتبال كشورمان به دیدار مقدونیه رفت و با حساب 2 بر یك مغلوب حریف خود شد.

هر سه گل این دیدار در نیمه‌ی نخست بازی به ثمر رسید، ابتدا در دقیقه‌ی 10 تیم مقدونیه توسط نیكولا به گل رسید. سپس وحید هاشمیان در دقیقه‌ی 16 گل تساوی ایران را به ثمر رساند و در دقیقه‌ی 43 مازنوف گل پیروزی‌بخش تیم مقدونیه را وارد دروازه‌ی كشورمان كرد.

بدین ترتیب تیم‌های پاراگوئه و مقدونیه روز یكشنبه ساعت 17:30 دیدار فینال را برگزار خواهند كرد و در ساعت 15 همان روز نیز دیدار رده‌بندی بین ایران و توگو برگزار خواهد شد.

به تیم قهرمان این رقابت‌ها 50 هزار دلار و به تیم‌های دوم و سوم به ترتیب 30 و 20 هزار دلار اهدا خواهد شد.

در این دیدار برانكو ایوانكوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان پنج تعویض انجام داد كه عنایتی به جای علی دایی، برهانی به جای هاشمیان، نصرتی به جای گل‌محمدی، طالب‌لو به جای میرزاپور و رجب‌زاده به جای زندی وارد زمین شدند.