تبیان، دستیار زندگی
هانی با ایتالیا هم‌گروه شود مشكل بزر‌گ‌ هانوفر، تاكتیك تیمی است همه منتظر یك شوك در تیم هستند وحید هاشمیان گفت: در هانوفر همه منتظر شوك هستند. مهاجم ایرانی تیم هانوفر در خصوص وضعیت تیم هانوفر افزود: ما علیرغم اینكه بازیكنان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هاشمیان: ای كاش ایران در جام جهانی با ایتالیا هم‌گروه شود

مشكل بزر‌گ‌ هانوفر، تاكتیك تیمی است
همه منتظر یك شوك در تیم هستند


وحید هاشمیان گفت: در هانوفر همه منتظر شوك هستند.

مهاجم ایرانی تیم هانوفر در خصوص وضعیت تیم هانوفر افزود: ما علیرغم اینكه بازیكنان گران قیمتی خریده‌ایم اما علاوه بر بدشانسی دچارمشكل بزر‌گ‌تری شده‌ایم كه به تاكتیك تیمی بازمی‌گردد. ما كاملا یك سیستم تدافعی داریم، به طور مثال: مربی تیم از من می‌خواهد تا نیمه زمین به عقب بازگردم و در كارهای دفاعی شركت كنم.

وی ادامه داد: تاكنون من موفق به گلزنی نشده‌ام و شاید یكی از دلایل آن عدم تغذیه مناسب از سوی هافبك‌ها و هم تیمی‌هایم بوده است. چون تیم هانوفر كم حالت تهاجمی می‌گیرد و من موقعیت گلزنی نمی‌یابم. مهاجم ایرانی هانوفر اضافه كرد: «لینن» مربی تیم ما انسان بسیار با اخلاق و خوب است اما در مربیگری بسیار محتاط عمل می‌كند. در حال حاضر كلاوس اوگن تالر مدافع دهه‌ی هشتاد تا نود آلمان و مربی سابقم در بوخوم كاندیدای مربیگری هانوفر هستند و به نوعی در هانوفر همه منتظر شوك جدید هستند.

هاشمیان كه در بازدید از سایت تبیان گفت‌وگو می‌كرد، اظهار داشت: در هانوفر تعداد روزهای تمرینی و فشار كاری‌ام تفاوتی با زمانی كه در بایرن بازی می‌كردم، ندارد. در هانوفر تمرین بیشتر از مسابقه است اما در بایرن به علت حضور این تیم در دو جام (بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا) بیشتر در شرایط مسابقه قرار داشتیم تا تمرین. به طور كلی در هانوفر مشكل خاصی ندارم و امیدوارم روزی هم پای من به گلزنی باز شود و هم این كه هانوفر نتایج خوبی كسب كند.

وی اظهار داشت: تنها ما در یك بازی تهاجمی ظاهر شدیم كه در آن بازی نیز من غایب بودم كه موفق شدیم 4 بر یك پیروز شویم. این غیبت به دلیل سفر 24 ساعته من از كره به آلمان بود كه مربی به دلیل خستگی از من استفاده نكرد.

ملی‌پوش ایرانی تیم هانوفر اضافه كرد: در بازی آخر مقابل ماینس شانس آوردیم كه شكست نخوردیم. تیم ما در پایان جدول حضور دارد و ما می‌توانستیم با پیروزی در این دیدار سه، چهار پله صعود كنیم كه متاسفانه این چنین نشد و در پایان با نتیجه 2 بر 2 و در حالی كه دو بار توپ به تیرك دروازه برخورد كرد از شكست گریختیم.

هاشمیان در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود در مورد برانكو گفت: به نظر من برانكو بهترین نتایج را با تیم ملی كسب كرده است و با این شرایط نیاز به تغییر و جابجایی وی نیست. جای خوشحالی است كه مردم ایران فوتبال را می‌فهمند و می‌توانند در مورد مسایل فنی فوتبال اظهار نظر كنند. اما چرا باید برانكو عوض شود؟ وی پروفسور فوتبال بوده و تحصیلات فوتبال دارد و در جام جهانی هم با تیم كرواسی به عنوان تئوریسین بلاژویچ حضور داشته است.

وی در خصوص حضور ایران در جام جهانی آلمان گفت: آلمان‌ها از همین الان در حال آماده‌سازی و تجهیز ورشگاه‌هایشان هستند و از همه مشتاق‌تر ایرانی‌ها مقیم آلمان هستند كه منتظر حضور ایران در این رقابت‌ها هستند.

هاشمیان ابراز علاقه كرد كه در جام جهانی، ایران با تیم ملی ایتالیا همگروه شود: بازی مقابل ایتالیا راحت‌تر از سایر سرگروه‌ها است.

وی گفت: در آلمان وقت صحبت و دیدن با مهدی و محرم را ندارم و آنها هم مثل من سرگرم مسابقات خود هستند.

هاشمیان در خصوص سایت شخصی‌اش گفت: به زودی این سایت شكل جدیدی می‌گیرد و منتظر تغییرات خبری در آن باشید.

وی در مورد نمرانی كه كیكر به او می‌دهد،‌ گفت: این مجله وقتی تیم خوب بازی می‌كند به گل تیم خوب نمره می‌دهد ولی تیم بد بازی می‌كند، به بهترین بازیكن آن تیم هم نمره بد می‌دهد! من در آلمان با مجله كیكر رابطه خوبی ندارم به خاطر این كه منطقی و عادلانه، بازی بازیكنان را آنالیز و نمره نمی‌دهد. در بوخوم هم كه گلزنی می‌كردم، كیكر نمرات جالبی به من نمی‌داد.