تبیان، دستیار زندگی
شاید شما نیز به مانند بسیاری از کاربران دارای بیش از یک حساب کاربری در سرویس‏دهنده ایمیل Gmail هستید. در این صورت پیش از این برای چک کردن ایمیل‏های خود، ناچار بودید پس از وارد شدن به هر یک از ایمیل‏های خود، برای چک کردن ایمیل دیگر، از حساب خود خارج شوید و
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ترفندی در GMail
گوگل امن همراه با کیبورد مجازی

شاید شما نیز به مانند بسیاری از کاربران دارای بیش از یک حساب کاربری در سرویس‏دهنده ایمیل گوگل یا همان  Gmail هستید. در این صورت پیش از این برای چک کردن ایمیل‏های خود، ناچار بودید پس از وارد شدن به هر یک از ایمیل‏های خود، برای چک کردن ایمیل دیگر، از حساب خود خارج شوید و با وارد کردن مجدد ایمیل و پسورد به حساب دیگر خود بروید. یا نهایتاً چند مرورگر مختلف را همزمان باز کرده و یا از افزونه های مخصوص این کار استفاده کنید. اما با استفاده از قابلیتی جدیدی که به تازگی به Gmail اضافه شده است، در صورت داشتن چند حساب در Gmail می‏‏توانید به طور همزمان و چندگانه وارد آنها شوید و ایمیل‏های خود را چک کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی روش انجام این کار بپردازیم.

بدین منظور:

1- ابتدا وارد یکی از حساب‏های کاربری خود در Gmail شوید.

2- اکنون از بالای صفحه بر روی Settings کلیک کنید.

3- حال به تب Accounts and Import بروید و بر روی Google Account settings کلیک نمایید.

4- در صفحه جدید در کنار گزینه Multiple sign-in، بر روی Edit کلیک کنید.

5- در صفحه بعد، گزینهOn - Use multiple Google Accounts in the same web browser را به حالت انتخاب در بیاورید و 6- تیک کلیه گزینه‏های موجود در آن را بزنید.

7- در نهایت  بر روی دکمه Save کلیک کنید.

اکنون قابلیت ورود چندگانه همزمان در حساب های کاربری گوگل -که Gmail نیز یکی از آنهاست- فعال شده است.

حالا :

1- برای وارد شدن با حساب دیگر به طور همزمان، مجدد وارد Gmail خود شوید.

2- در بالای صفحه در محلی که آدرس ایمیل شما درج شده است، یک فلش کوچک رو به پایین وجود دارد. بر روی آن کلیک کنید و گزینه Sign in to another account را انتخاب کنید.

3- در صفحه باز شده بایستی نام کاربری و رمز عبور حساب دیگرتان را وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات، خواهید دید که مجدد به صندوق ایمیل خود باز می‏گردید.

4- اکنون با انتخاب مجدد فلش بالای صفحه، می‏توانید ایمیل دیگر خود را انتخاب کنید تا وارد آن شوید.


باشگاه کاربران تبیان – ارسالی از f.a88