تبیان، دستیار زندگی
«محمد جواد حاج علی اکبری» ایجاد شبکه های اجتماعی بومی همچون شجره نامه تبیان را یکی از راهکارهای مناسب جلوگیری از جذب شدن جوانان به شبکه های اجتماعی غربی عنوان کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مشاور رئیس جمهور در حاشیه بازدید از غرفه تبیان عنوان کرد:

شجره نامه تبیان؛ راهکاری مناسب برای مقابله با شبکه های اجتماعی غربی

«محمد جواد حاج علی اکبری» ایجاد شبکه های اجتماعی بومی همچون شجره نامه تبیان را یکی از راهکارهای مناسب جلوگیری از جذب شدن جوانان به شبکه های اجتماعی غربی عنوان کرد.

حاج علی اکبری

به گزارش روابط عمومی، مشاور رئیس جمهور و نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های دانش آموزی، در حاشیه بازدید از غرفه های تبیان در چهارمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال ضمن تمجید از راه اندازی «شجره نامه تبیان» و ایجاد شبکه اجتماعی گسترده در سطح کشوری را یکی از راهکارهای مناسب در جهت استفاده صحیح از اینترنت دانست.

مشاور رئیس جمهور وجود شبکه های اجتماعی غربی همچون Facebook وTwitter را یکی از معضلات اجتماعی عصر حاضر دانست که افراد بدون آگاهی از شرایط نظارت بر آنها، مطالب شخصی و تصاویر خود را در اختیار افراد سودجو قرار می دهند که عواقب بسیار مخربی را در پی خواهد داشت.

در همین راستا نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های دانش آموزی، شبکه اجتماعی تبیان را که محیطی سالم و امن برای دسترسی تمامی هموطنان در سراسر کشور ایجاد می کند را راهکاری مناسب برای مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام دانست.

گفتنی است شبكه اجتماعی تبیان شبكه‌ای اجتماعی در عرصه فضای مجازی است كه با محوریت قرار دادن خانواده این قابلیت را داراست كه اعضای تبیان بتوانند با افراد خانواده خود در این شبكه اجتماعی عضو شده و در محیطی امن و سالم به فعالیت‌های محتوایی بپردازند.

همچنین در این شبكه اجتماعی-اینترنتی اعضا می‌توانند از خدمات و سرویس‌های رایگان این شبكه متناسب با نیاز‌های خود بهره‌مند شوند.

از جمله خدمات كاربری ارائه شده در این شبكه اجتماعی می‌توان به انجمن‌های تخصصی، وبلاگ، ارسال پیامك، قرعه‌كشی‌های دوره‌ای، اینترانت رایگان اشاره داشت.

تنظیم: هومن بهلولی