تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی ساحلی به مصاف حریفان آسیایی می‌رود مسابقات لیگ فوتبال بانوان قرعه كشی شد تا برای اولین بار فوتبال كشور شاهد رقابت های باشگاهی بانوان فوتبالیست باشد. بر اساس قرعه كشی انجام شده هفت تیم شركت كننده در لیگ بانوان از 27 آ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برای نخستین بار در ایران لیگ بانوان از ‌27 آبان‌ آغاز می‌شود

تیم ملی ساحلی به مصاف حریفان آسیایی می‌رود


مسابقات لیگ فوتبال بانوان قرعه كشی شد تا برای اولین بار فوتبال كشور شاهد رقابت های باشگاهی بانوان فوتبالیست باشد.

بر اساس قرعه كشی انجام شده هفت تیم شركت كننده در لیگ بانوان از 27 آبان‌ماه و از هفته اول به این شرح ذیل به مصاف هم خواهند رفت:

پیكان تهران ـ دیهیم اهواز

نوآوران پیام نوشهر ـ راه آهن تهران

پارس بتون گرمسار ـ تجارتخانه جنوب هرمزگان

در هر هفته یك تیم استراحت دارد و در هفته نخست بازی‌ها، ملوان جوان گیلان استراحت خواهد داشت و بازیها به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد.

** تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای كسب یكی از 3 سهمیه قاره آسیا برای حضور در جام جهانی، ‌باید از تاریخ سوم تا هشتم اردیبهشت ماه سال آینده در شهر دوبی به مصاف سایر حریف آسیایی برود.

كریم مقدم دبیر فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب گفت: فیفا برای نخستین بار تعداد تیم‌های حاضر در مرحله نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی در سال 2006 را از 12 به 16 تیم افزایش داده و تیم ملی ایران برای رسیدن به جام جهانی می‌بایست در مكان اول تا سوم رقابتهای انتخابی قرار بگیرد.

مقدم با بیان این مطلب كه دو تیم ژاپن و تایلند جدی‌ترین حریفان ایران در رقابتهای انتخابی خواهند بود، گفت: براساس آمار غیررسمی تاكنون 14 كشور آسیایی از جمله ایران برای حضور در رقابتهای انتخابی اعلام آمادگی كرده‌اند كه كشورهای صاحب فوتبال چون كره جنوبی، ژاپن، چین و عربستان از آن جمله می‌باشند.

وی افزود: مرحله نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی نوامبر 2006 (آبان ماه 1385) در كشور برزیل انجام می‌شود و در تلاش هستیم تا پس از موافقت فدراسیون فوتبال چند دیدار برون مرزی برگزار كنیم.