تبیان، دستیار زندگی
یروز عصر دو وب سایت معتبر كیكر آلمان و آس اسپانیا ناگهان تیتر اول خودشان را تغییر دادند تا خبر پرسر و صداى انتقال میشائل بالاك را به باشگاه پرستاره شهر مادرید فاش كنند. طبق آخرین خبر اعلام شده از سوى این منابع معتبر، مذاكرات ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كیكر و آس حضور بالاك در رئال راخبر دادند


دیروز عصر دو وب سایت معتبر كیكر آلمان و آس اسپانیا ناگهان تیتر اول خودشان را تغییر دادند تا خبر پرسر و صداى انتقال میشائل بالاك را به باشگاه پرستاره شهر مادرید فاش كنند.

طبق آخرین خبر اعلام شده از سوى این منابع معتبر، مذاكرات نهایى بین بالاك و مسؤولان باشگاه مادریدى انجام شده و این بازیكن قطعاً خرید جدید رئال خواهد بود.

اولى هونس مدیر ورزشى باشگاه بایرن در گفت وگو با كیكر این خبر را تأیید كرد و گفت:«این خبر درست است كه بالاك بایرن را ترك مى كند و در فصل نقل و انتقالات زمستان به مادرید مى رود اما ما به این خاطر نمى خواهیم كه باشگاه خودمان را تعطیل كنیم. از نظر من اتفاق خاصى نیفتاده است!»

امیلیو بوتراگوئه نو نایب رییس باشگاه رئال مادرید نیز دقایقى پس از چاپ این خبر در سایت كیكر طى مصاحبه اى كوتاه با آس اسپانیا این خبر را مورد تأیید رسمى قرار داد.

در حال حاضر مدت زیادى از قرارداد میشائل بالاك و باشگاه بایرن باقى نمانده و این بازیكن حاضر به تمدید قراردادش نشده بود. در این شرایط جدایى هافبك سرشناس آلمانى از تیم باواریایى كاملاً محرز به نظر مى رسد و حالا رئال به عنوان تیم جدید بالاك معرفى شده است. این قضیه شاید شانس على كریمى را براى تمدید قرارداد و جانشینى بالاك بیشتر كند. باید منتظر اخبار تازه تر بود.