تبیان، دستیار زندگی
علی كریمی تنها لژیونر حاضر در اردوی تیم ملی تمرین دیروز تیم ملی فوتبال هشتاد و پنج دقیقه به طول انجامید و بازیكنان حاضر در اردو زیرنظر اعضای كادر فنی تمرینات نسبتا پر فشاری را انجام دادند. در ابتدای این تمرین بازیكنان به مدت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال كشورمان برای حضور در تورنمنت چهارجانبه‌ی تهران برگزار شد.

علی كریمی تنها لژیونر حاضر در اردوی تیم ملی


تمرین دیروز تیم ملی فوتبال هشتاد و پنج دقیقه به طول انجامید و بازیكنان حاضر در اردو زیرنظر اعضای كادر فنی تمرینات نسبتا پر فشاری را انجام دادند.

در ابتدای این تمرین بازیكنان به مدت بیست دقیقه به دویدن، نرمش و گرم كردن پرداختند. پس از آن در ده دقیقه بازیكنان به حفظ توپ مشغول شدند.

در پایان این مرحبه بازیكنان حمله و شوت به دروازه را تمرین كردند و پس از آن به بازی از حمله به دفاع در شرایط سه به پنج پرداختند. سپس بازیكنان به دو گروه تقسیم شده و در دو نیمه در زمین هفتاد متری به بازی درون تیمی مشغول شدند.

در آخرین مرحله‌ی تمرین دیروز بازیكنان به سرد كردن بدن‌های خود پرداختند.

علی كریمی تنها لژیونر حاضر در تمرین امروز تیم ملی بود. به جز پنج لژیونر تیم ملی تمام بازیكنان دعوت شده در تمرین امروز حضور داشتند.

وحید هاشمیان به تهران سفر كرده اما به دلیل خستگی با اجازه‌ی كادر فنی در تمرین دیروزغایب بود.

بنابراین گزارش، مهدی مهدوی‌كیا، فریدون زندی، رحمان رضایی و محرم نویدكیا خود را دیشب به تهران ‌رساندند و ازامروز در تمرینات تیم ملی حضور خواهند داشت.